۱۳۹۳ تیر ۵, پنجشنبه

هرگز یک زن نمی تواند

هرگز یک زن نمی تواند حقوق انسانی خود را, بدون پرداخت تاوانی سنگین, از جامعه ای مردسالار طلب کند.

(شکوه بختیاری)



زمانی که زنان در امریکا حق رای نداشتند...




















عکس سوزان ب. آنتونی در سال ١٨٧٢ که مورد ضرب و شتم و بازداشت قرار گرفت. جرم او تلاش برای رای دادن بود .
 زمانی که  زنان در امریکا حق رای نداشتند.



This is a photo of Susan B. Anthony in 1872 getting beaten and arrested for trying to vote when it was illegal for women to do so.

۱۳۹۳ تیر ۱, یکشنبه

طرح پرچم روی شلوار چسبان و مشروبات الکلی، با شرافت تر از پرچم روی شانه لباس شخصی هاست
















ادامه مطلب: طرح پرچم روی شلوار چسبان و مشروبات الکلی، با شرافت تر از پرچم روی شانه لباس شخصی هاست | فضول محلهhttp://www.fozoolemahaleh.com/2014/06/22/طرح-پرچم-روی-مشروبات-و-فرم-دولتی#ixzz35LcuMtZ8


ترفند رژیم برای بیرون آمدن از انزوای جهانی

















You be a judge 2 pictures ; Myriam Klink, Lebanese 
pro Hezbollah model and singer advertising for Islamic republic flag ( sure with Hezbollah's money that comes from poor Iranian people) / And Iran savage police morality against human rights

ترفند رژیم برای بیرون آمدن از انزوای جهانی

مثل معروف ایرانی است که می گوید؛ با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند. گذشته از تمام هیاهو ها جار و جنجال ها در مورد استفاده از پرچم حکومت اسلامی در جام جهانی فوتبال. باید خاطر نشان کرد که توزیع و پخش بسیار زیاد پرچم حکومت اسلامی در کشور برزیل. بوسیله و تحت نظر خود حکومت جمهوری اسلامی بوده است. به گزارش رادیو فردا “میریام کلینک، مدل و خواننده لبنانی طرفدار حزب الله لبنان، با برهنه شدن و ایستادن پشت پرچم ایران، حمایت خود را از تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی اعلام کرد.

باید از این خانم مدل پرسید. چرا چند عکس از تهاجم و دستگیری زنان و دختران ایران بوسیله گشت ارشاد را نیز در تارنما و فیسبوک خود به نمایش نگذارده. و آیا می داند که اگر یک زن ایرانی چنین عکس هایی با پرچم حکومتی گرفته بود. به چند ضربه شلاق و تجاوز در زندان و چه نوع اعدامی محکوم می شد؟. اما کاملا آشکار است که پول کلان مردم ایران که بوسیله حکومت اسلامی بسوی حزب الله لبنان روان است. این خانم مدل را در مورد شرایط حقوق بشری مردم ایران بویژه زنان ساکت نگه داشته و ایشان تنها به عکس لخت با تفنگ و پرچم به سفارش حزب الله و حکومت ایران بسنده کرده.

ادامه مطلب: طرح پرچم روی شلوار چسبان و مشروبات الکلی، با شرافت تر از پرچم روی شانه لباس شخصی هاست | فضول محلهhttp://www.fozoolemahaleh.com/2014/06/22/طرح-پرچم-روی-مشروبات-و-فرم-دولتی#ixzz35LqwDENJ










۱۳۹۳ خرداد ۲۹, پنجشنبه

شعری برای داعش، شعری برای تو.../ ((بنگر! ))


















بنگر 

که چگونه...


پیامبران بازگشته اند 



با تفنگ های لبریز از نفرت ایمان

و خنجرهای خون آلود برهنه،

در راه خدایان

و صدای منحوس تکبیر شان 

در لحظه ای که انسانی را چون گوسفندی بی پناه
ذبح می کنند!!!.

بنگر!
به پیامبر و امامانت
که از کهنه ترین کتب تاریخی و دورترین قبایل بدوی
ظهور کرده اند...

و تو هنوز...
به خدایشان...ایمان داری!....

(شکوه بختیاری)

۱۳۹۳ خرداد ۲۷, سه‌شنبه

((آیا زمان آن نرسیده است که نمایندگان مجلس, سرشان را از شورتشان بیرون بیاورند...))

















۱۹۵ نماینده مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای خطاب به حسن روحانی امضا کرده و خواستار پیگیری جدی مساله حجاب در کشور شده‌اند!!!.

آیا زمان آن نرسیده است که نمایندگان مجلس, سرشان را از شورتشان بیرون بیاورند؟!...
در اینجا به عنوان یک زن ایرانی چند نکته را که همیشه در نگاره هایم تکرار کردم برای هزارمین بار به فاحشه های مغزی حکومتی، که مردم و به خصوص زنان کشور مرا با افکار بیمار جنسی روانی، پوسیده مذهبی به گروگان گرفته اند تکرار می کنم. آیا وقت آن نرسیده که سردمداران حکومت ایران سر و دستشان را در موقع صحبت کردن و یا قانونگذاری، از شورتشان بیرون بیاورند؟. آیا زمان ان نرسیده که به جای استفاده از اراذل متجاوز در پست های حکومتی از جوا نان دلسوز و آزادی خواه کمک گرفت؟. تا چه زمان زنان و دختران ایران باید طعمه عقده های جنسی قانونگذاران مذهبی باشند؟.
چگونه می توان به این درنده خویان آموخت که ما زنان و دختران مسئول عقده های جنسی شما نیستیم. بدن ما فقط و فقط به ما تعلق دارد. ما چون شما انسانی برابر هستیم و تنها دوست و همبستر مردی خواهیم بود که او را دوست داریم. ما آرایش و میل به زیبایی را به اقتضای حس زنانه و فطری خود داریم. و ما همان مادرانی هستیم که شما را در بدن خود پرورش دادیم.
از شیره جان خود به شما دادیم و لباس و پوشاک شما را تا دوران جوانی شما انتخاب و تهیه کردیم. پس چگونه به خود اجازه می دهید که در بزرگسالی راه را بر مادران و زنان آینده ببندید و به لباس و نوع آراستگی آنان دخالت کنید!. ما برده و اسیر شما نیستیم ما نیمی از جمعیت ایران هستیم و شما از دریچه شگرف زنانه ای متولد شده اید که امروزه با بی شرمی تجاوز و بی حرمتی به آن را مباح می دانید!. شرمتان باد شما ناخلفان که حتی مادرانتان را سرافکنده کردید و حکومتتان را لکه ننگی برای همیشه تاریخ.

http://www.fozoolemahaleh.com/2014/05/31/بانوی-شکنجه-شده-توسط-عوامل-رژیم

۱۳۹۳ خرداد ۲۵, یکشنبه

جوک شورت پرچم در برزیل










میگن از یک برزیلیه پرسیدند چرا فقط ساپورت پرچم حکومت اسلامی را درست کردید نه شورتش را.

برزیلیه میگه:"بابا شورتش را هم  اول درست کردیم. ولی یک جورایی جن داشت.

می پرسند چطور مگه ؟

میگه: راه به راه به زن و مردی که پوشیده بودنش می گفت؛"
موهایت را بکن تو, خودت را بپوشان, حجابت را رعایت کن...."

(شکوه بختیاری)


۱۳۹۳ خرداد ۱۹, دوشنبه

شبی که لباس شخصی ها برای تجاوز هجوم آوردند.../ خاطرات یک بی حجاب -شکوه بختیاری



هیچوقت فراموش نمی کنم شبی را که پس از دیدن بخشی  از فیلم های جشنواره در ایران از سینما با دوستانم بیرون آمدم. و وقتی پدرم که نتوانست به دلیل ترافیک, سر وقت برای بردن ما  جلوی سینما حاضر باشد.

چند نفر از لباس شخصی ها که باتون در دست داشت و مرز نامنظم  و تهوع آور ریش هایشان تا حدقه هیز چشم هایشان روییده بود. و یقه های آخوندی سفید و تنگ کثیفشان, گردن های کلفت از مفت خوری و بی عاریشان را چون طناب داری تنگ می فشرد.

به طرف ما آمدند و در حالی که با باتون ها را برای ترساندن ما و به نشانه تهدید به کف دست کبره بسته خود می کوبیدند.
و سراپای بدن مرا و دوستانم را با لذت کثیف جنسی نگاه می کردند. با خنده به یکدیگر گفتند:((امشب کدام یک را ببریم؟...)).

آنها نیم نگاهی به ما انداختند و به طرف من هجوم آوردند. من در حالی که دوستانم را به طرف خیابان شلوغ هل دادم. با لحنی  محکم و وحشتزده گفتم:(( بروین...)).

 در همین لحظه یکی از تحوع آور ترین آنها که بوی عرق بلوز آخوندی اش با چرک بدن ش آمیخته بود به من نزدیک تر شد..همه ما خودمان را به خیابان شلوغ و پر از ترافیک انداختیم و سوار اولین ماشینی که در جلویمان  ترمز کرد شدیم. برایمان تنها این مساله مهم بود که دست کثیف این لباس شخصی و همدستانش بدنمان را لمس نکند. و مورد هجوم این موجودات وحشی بدوی قرار نگیریم. حتی به افرادی که سوار ماشین ها آنها شدیم اعتمادی نداشتیم ولی آنچه مسلم بود.ما  مرگ را به همخوابه شدن با لباس شخصی ها ترجیح می دادیم....

پس از آن شب ما هیچگاه با همدیگر به جشنواره نرفتیم. هیچگاه درباره ان شب سخنی بر زبان نراندیم و هرگز به پدر و مادر خود چیزی از این اتفاق نگفتیم. چون زن در ایران همواره گناهکار محسوب می شود. و چناچه کسی از این اتفاق باخبر می شد. ما را متهم به مقصر بودن در این اقدام به جنایت می کرد!. با تحلیل ابلهانه مذهبی که چرا شما آرایش کردید یا زیبا هستید یا پیش از تاریک شدن هوا به خانه نیامدید یا چرا اصلا به جشنواره رفتید و...

سال ها بعد پس از از دواج و بچه در شدن زمانی که جرات کردم و داستان این شب پر از ترس و حاد ثه را برای اطرافیانم بازگو کردم. هیچکس نگفت که باید این افراد را دستگیر کرد و یا اینکه به مراجع قانونی شکایت کرد بلکه همه همکلام شدند که؛((افراد بسیار مذهبی و لباس شخصی های حکومتی افرادی متجاوز و بسیار خطرناک هستند و نفرین بر این نظام و حکومت باد و...))

هیچکس مرا و دوستانم را سرزنش نکرد. و من در حالی که ناباورانه به صحبت های اطرافیانم گوش می کردم می اندیشیدم, بالاخره انقلاب فرهنگی رخ داد و مردم  به عمق جنایت های برخواسته از ریشه های تندروی مذاهب پی بردند. و در فردایی نه چندان دور, هیچکس زنان و دختران را به دلیل جنسیت و آراستگی محکوم نخواهد کرد. بلکه زنانگی, زیبایی, آراستگی و دفاع از حقوق زنان, احترام و ارزش در خور خود را به آرامی از لابه لای فرهنگ کهنه قرون وسطایی مذهبی, باز میابد!.

با اینحال حتی تا امروز هر زمان که خبر ناگواری از تجاوز و شکنجه زنان در روزنامه ها, اینترنت و یا تلویزیون می بینم.
 بوی تحو ع آور  ان لباس شخصی و نگاه دریده اش چون خاطره ای منحوس و متعفن در برابرم زنده می شود...


۱۳۹۳ خرداد ۱۴, چهارشنبه

حجت الاسلامی که از باسن نماینده ها ی مجلس عکس یادگاری می گرفت برای ارشاد فوتبالیست ها به جام جهانی فوتبال خواهد رفت ؛)






















یعنی جوک در حد بمب اتمی:


حجت السلام رسایی که معروفیتش به دلیل عکس هایش در حال عکس یادگاری گرفتن از باسن نماینده گان مجلس و ریش  و سینه آقای علی مطهری را مالیدن ومالیدن موهای نماینده مرد و حال و احوال غیر عادی با نماینده زن چادری مجلس  است, به بهانه بررسی فساد در فوتبال  از طرف مجلس شورای اسلامی به وزارت خارجه، جهت اعزام به برزیل معرفی شد؟!!!. حمید رسایی همچنین یکی از منتقدان پر و پا قرص بدحجابی و بی حجابی می باشد...شاید, چونعکس از باسن آقایان گرفتن و ریش و سینه مردان را در صحن علنی مجلس مالیدن, کاملا ضد بدحجابی و بی حجابی است؟!!!...

 در نامه ای که انتخاب منتشر کرده است خطاب به مدیرکل امور کنسولی وزرات خارجه آمده است: مقرر است آقای حمید رسایی به منظور حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال به برزیل عزیمت نمایند. محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل ٩٠ خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از سفر حمید رسایی نماینده مردم تهران و رئیس کمیته مبارزه با فساد این کمیسیون به کشور برزیل در پی برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال خبر داد. وی درباره دلایل سفر رسایی به برزیل، گفت: آقای رسایی به عنوان رئیس کمیته مبارزه با مفاسد و همچنین مسئول پرونده فساد در فوتبال توسط کمیسیون اصل ٩٠ و مجلس به برزیل سفر می‌کند؛ در بررسی‌های کمیسیون، مجموعه گزارشاتی مربوط به جام جهانی نیز داشتیم که به همین سان تصمیم گرفته شد آقای رسایی برای بررسی مسائل به برزیل اعزام شوند. رئیس کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: قرار است آقای رسایی با سفر به برزیل از نزدیک بر مباحث مرتبط با فوتبال ایران در جام جهانی نظارت کند و موضوعات موردنظر را مورد بررسی قرار دهد.

از نظر این وبلاگ نگارحجت السلام ذکر شده, از طرف شورای اسلامی برای انتخاب باسنی مانند جنیفر لوپز یا کیم کاردشیان فوتبالیست های مرد به برزیل اعزام خواهد شد و البته تبلیغ و ارشاد حجاب اسلامی...

شایان ذکر از فوتبالیست های گرامی می خواهیم به محض نزدیک شدن حجت السلام رسایی به آنها, به شدت مواظب خود باشند....(از ما گفتن)