۱۳۹۰ بهمن ۱, شنبه

آقای سید حسن خمینی اکنون که خداوند فرزند دختری به شما اعطا فرموده، نظر تان درباره فتوای پدربزرگتان درباره عشق بازی با دختر شیرخوار و خردسال در رساله حل المسائل چیست؟

آقای سید حسن خمینی اکنون که خداوند فرزند دختری به شما اعطا فرموده،

 نظر شما درباره فتوای  پدربزرگتان درباره عشق بازی با دختر خردسال در رساله حل المسائل چیست؟

آیا هرگز اجازه می دهید مردی ران های فرزند دلبند شما را در شیرخوارگی برای ارضاء جنسی لمس کند؟

آیا فرزند دلبنتان را به عشق بازی مردی با تفسیرات پدربزرگ در رساله حل المسائل خواهید سپرد؟

آیا دخترتان را به صیغه یا عقد چهارم نه، دوم مردی راضی خواهید کرد؟

آیا اجازه می دهید دختر شما در زندان های جمهوری اسلامی مورد شکنجه های جسمی و جنسی قرار بگیرد؟

و آیا هرگز تصور کردید پسر گمشده تان را در زندانی به نام کهریزک جستجو کنید؟

آقای سید حسن خمینی آیا از به یدک کشیدن نام و خاطره منحوس پدربزرگتان هرازگاهی گرچه در خلوت شرم نمی کنید؟...


 از اصلاح طلبی یا فرصت طلبی هایتان دست بردارید...

۲۲ نظر:

ناشناس گفت...

سید حسن تا حالا نگفته می خواد رهبر بشه که بخواد در این زمینه نظر بده! هر وقت چنین حوسی کرد همه بهش گیر می دیم. پس الان این سوال بی معناست. ولی رضا پهلوی می خواد جای بابش بشینه پس باید جواب بده.

ناشناس گفت...

قربون شکل ماه همه تون دلار از دو هزار تومن هم گذشت هنوز سر پهلوی و خمینی دعوا می کنین؟

ناشناس گفت...

انگار خود درگیری دارید شما ؟شما خودت جوابگوی کارای پدربزرگت هستی؟پدر یا پدر بزرگ چه ربطی به این بابا داره؟فکر کردی مثلا خیلی حرفهای جذابی زدی؟!قربون مخت!

ناشناس گفت...

Khejalat ham khoob chizie. Cheghadr vaghih bood in poste shoma.

ناشناس گفت...

یعنی انقدر بد بود دلار 7 تومانی و ارج ایرانی و احترام بین المللی و نام ایران و ایرانی که این بچه آخوند که بابا و امثالش هزاران برابر به ویرانی این سامان ضرر رسوندنو را به اون رضا پهلوی که حداقل داره چهارتا حرف حساب می زنه ترجیح می دی که هیچ نقشی تو این مملکت نداشته ولی این دیوس و باباش هنوز دارن می خورن و مرقد می دن بالا!!! نه آقا هنوز ما حالا حالا کار داریم با این پیش داوریهای مغرضانه!!! لیاقتمون همین خمینی و تخم و ترکشه!!!

ناشناس گفت...

شما خودت جوابگوی کارای پدربزرگت هستی؟

ناشناس گفت...

وقتی راهشو ادامه می دهم و مخالفتی با او ندارم و حتی مسئول حفظ و نشر و انتشار نوشته های بابا بزرگم هستم پس صحه می گذارم روی سخنانش و باید جوابگو باشم... اینطور نیست؟

ناشناس گفت...

pedar bozorge manam 6 ta zan dasht .man bayad javab bedam.hamishe adam ra dar zaman hal misanjan mesle tafavot aghaye khazali ba pedaresh.

ناشناس گفت...

goh be gore pedare ahmaghinezhad va tarafdaranesh.

ناشناس گفت...

vallah, godrate rahbar shodano azash gereftan, agae khamenei va daro dastash nabudan , mosallaman rahbar mishod ki az godrat badesh meyad

- گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

لطفا شخصيت پرستي نكنيد، ما ديگر در ايران جديدمون كه ميخواهيم بسازيم شخصيت نميخواهيم... در واقع نياز به صاحب به هر اسمي مثل شاه يا رهبر يا پيشوا نداريم.

ناشناس گفت...

آقای محترم
این درست است که جنایات رژیم پهلوی در مقابل این رژیم اصلا ناچیز است و به حساب نمی آمده، این درست است که فجایعی که این رژیم بر ایران و ایرانی وارد آورده در مقابل فجایع رژیم پهلوی اصلا بحساب نمیاید. همه اینها درست. اما این رژیم و اساسا بنیادگرایی اسلامی محصول اختناق و فساد رژیم وابسته پهلوی است. بنا بر این و با توجه به اینکه، جنایات بالنسبه کمتر رژیم پهلوی برای ان رژیم مشروعیت نمیخرد، سوال من اینست که اگر ما نه شاه را بخواهیم و نه شیخ را، نه این جنایات و فجایع وحشتناک رژیم جمهوری اسلامی را بخواهیم و نه فجایع و اختناق به مراتب کمتر پهلوی را، اگر ما مثل پدران مشروطه خواهمان بدنبال آزادی، نه یک کلمه کمتر، نه یک کلمه بیشتر باشیم، چه کسی را باید ببینیم؟

ناشناس گفت...

خیلی عجیب است که سلطنت طلبان برای توجیه فرار رضا پهلوی از پاسخگویی به فجایع دوران پهلوی، میگویند که جواب جنایات پدر را پسر نمیدهد، اما جابجا در مورد دیگران یادشان میرود. حتی وقتی به این جماعت یاداوری میکنی که رضا پهلوی برای حفظ سلطنت قسم خورده است، و به عنوان متصدی دستگاه سلطنت، مسئول عملکرد آنست، سلطنت طلبان حاضر به هیچگونه تغییری در مواضعشان نسبت به حمایت از فرار رضا پهلوی از پاسخگویی نیستند. اما حسن خمینی را پاسخگوی توضیح المسائل خمینی میدانند.
قربان برم خدا را/یک بوم و دو هوا را/
اینور بوم سرما را /انوار بوم گرما را /

ناشناس گفت...

بیایید دست از این کشمکش ها بردارید که تا دیروز رویای درست شدن مملکت تو سرمون بود حالا دیگه باید از به باد رفتن کشور بیمناک باشیم.

ناشناس گفت...

به هر صورت حسن خمینی باید به این سؤال پاسخ دهد. آیا حاضر است فرزند شیرخوار خود را در اختیار مردی قرار دهد که می خواهد به قصد شهوترانی رانها و آلت تناسلی آن طفل شیر خوار را دستمالی کند تا آتش شهوت خویش را خاموش کند. آیا هیچ تضمینی وجود دارد که آن مرد روانبیمار اختیار خود را از کف نداده و آن طفل نگونبخت را پاره پوره نکند؟ آیا این معضل، خود نشانگر همین اسلام پلید و منحوسی نیست که بیش از هزار و چند صد سال است که همانند عفریت مرگ ما را رها نمی کند؟

ناشناس گفت...

قربانت گردم از فجایع همین بس که رضا شاه یک سیستم آموزشی تحصیلی برای دختر و پسر برابر درست کرد که الان شما سواد خواندن نوشتن پیدا کردید و شاید هم ته سواد دانشگاهی که باز هم به همت هم او بود. ولاغیر عین اجداد سلفتان در دوران قاجار همون روی بوم خانه می نشستین و ستاره ها رو می شماردید و خیلی وضعتان درست بود مکتب خانه ای می فرستادنتان و ته کوره سواد قرآنی داشته باشید!!! من سلطنت طلب نیستم ولی چشم هم به روی خدمات یک دیکتاتور نمی بندم و رضا خان/شاه را با مردکی چون خمینی و نوه نتیجه اش همتراز نمی کنم.

ناشناس گفت...

پس بنا بر تئوری شما اختناق و فساد رژیم پهلوی باعث و بانی بنیاد گرایی اسلامی شد. حال پس چون اختناق و فسادی نیست ایرانیان هم به یک کمای سیاسی اجتماعی رفتند و اگر اختناق دو صد چندان است پس چرا الان از آنور نمی افتیم و سلطنت طلب نشده ایم؟ مشکل نه اختناق است و نه بنیادگرایی به هر فرم. مشکل ما در درک وضعیت و فهم دنیای اطرافمان است. پدران مشروطه خواه ما دنبال مشروطه بودند و موفق شدند. مظفرالدین شاه را مجبور به تمکین کردند. ولی ما خود نمی دانیم چه می خواهیم؟ آزادی؟ ُسوئیس و یا سوئد... ایا درک یک اروپایی که قرنها تجربه تمرین دموکراسی را دارد را داریم؟ اصلاً چقدر آزادی می خواهیم؟ آزادی در چه و چی؟ آیا آن پیرمرد روستای جعفرآباد نیز به آن واقف است ؟؟؟ چرا حاضر نمی شویم به صدایی گوش کنیم بدون انکه بخواهیم به تیتر و لقبش دقت کنیم. آیا سید حسن آزادی خواه است؟ آیا جز مسند نگهبانی از میراث پدر بزرگ قدمی به غیر برداشته؟ و یا هنوز از چاپ رسالات و چرندیات خمینی نان می خورد؟ یا همیشه عادت کرده ایم یک فجایع بگوییم و تا نسلها به قضاوت اشتباه ادامه دهیم؟ خواستیم یک آزادی سیاسی که نداشتیم را داشته باشیم و کشوری چون فرانسه بنا کنیم با قانون اساسی کپی شده بعد از انقلاب که زدیم و بقیه آزادیهای پدران مشروطه خواهمان را نیز به لجن کشیدیم!!!

ماشاءالله بر روشن فکران متعهد و مومن!!! پاسداران مشروطه!!!

ناشناس گفت...

فرار رضا پهلوی؟ این دیگه از کجاتون در آوردین؟ اون که وقتی انقلاب شد اصلاً ایران نبود و خیلی قبلش فرستاده بودنش فرنگ درس خلبانی بخونه؟ تازه به عنوان خلبان جنگنده هم داوطلب شد بیاد بجنگه تو جنگ که به درخواستش جواب ندادن! از خودتون تاریخ قلب کنین دیگه کی به کیه! وقتی پسرای خمینی قدیس اند پسر محمد رضا هم باید پهلوی فراری باشه... سنتون قد نمی ده یادتون بیاد حداقلش برین تحقیق کنین بخونین ببینین طرف کیه و چیکارس بعد بشینین نقدش کنین!

ناشناس گفت...

آقای ناشناس بالایی که پرسیدی "فرار رضا پهلوی؟ این دیگه از کجاتون در آوردین؟......"
شما مطمئنی که زبان فارسی بلدی؟ این ناشناس بالایی شما که میگه رضا خان دیکتاتور به من سواد فارسی و خواندن و نوشتن یاد داده. چطور به شما همچین سوادی یاد نداده؟ من گفتم "فرار رضا پهلوی از پاسخگویی....." کسی حرف "فرار از کشور" را نزد.

ناشناس گفت...

آقای ناشناسی که گفتی که : "قربانت گردم از فجایع همین بس که رضا شاه یک سیستم آموزشی تحصیلی برای دختر و پسر برابر درست کرد که الان شما سواد خواندن نوشتن پیدا کردید و شاید هم ته سواد دانشگاهی که باز هم به همت هم او بود."
باید میدیدی که استعمار انگلیس در هندوستان چه دانشگاه هایی درست کرده که برخی از آنها در حد دانشگاه MIT آمریکا هستند.شما باید دانشگاه های فرانسوی زبان را در الجزایر که تحت استعمار فرانسه بود میدیدید. من ندیدم یا نشنیدم که هیچ هندی دم از "خدمات انگلستان به هند" بزنه. همینطور هم تا بحال نشنیده ام که هیچ الجزایری دم از "خدمات فرانسه به الجزایر" بزنه. شما چرا این غارت و فسادی را کر در نتیجه دیکتاتوری رضا خان و پسرش درست شده نمیبینی؟ چرا رشد و گسترش ناگزیر بنیادگرایی را نمیبینی؟ من ترجیح میدهم که سواد هم نداشتم اما در یک کشور آزاد و دموکراتیک زندگی میکردم. این آخوندها دم و دنبالچه همان رژیم هستند.

ناشناس گفت...

"پس بنا بر تئوری شما اختناق و فساد رژیم پهلوی باعث و بانی بنیاد گرایی اسلامی شد. حال پس چون اختناق و فسادی نیست ایرانیان هم به یک کمای سیاسی اجتماعی رفتند و اگر اختناق دو صد چندان است پس چرا الان از آنور نمی افتیم و سلطنت طلب نشده ایم؟..............."

عجب مقایسه عجیب و غریبی! اولا که پرورش تخم بنیادگرایی در درون رحم رژیم پادشاهی تئوری نیست، چه رسد که تئوری من باشد. این واقعیتی است که شاه با نابودی و اضمحلال احزاب سکولار و پر و بال دادن به آخوندها برای مبارزه با سکولارها، دست آخوندها را به قدرت بند کرد. هر چقدر ساواک برای احزاب سکولار سخت گیری داشت و حتی ساده ترین گرد هم اییشان زیر نگاه و پیگرد ساواک بود و با ارازل و اوباش جاوید شاه گو بهم ریخته میشد، مدارس اسلامی، تکیه ها، مساجد و دیگر مراکز مغز شویی اسلامی با "مراحم سخاوتمندانه آریامهری" در نهایت آزادی ساخته میشدند. تمام این اقدامات در مجموع آخوندها را بدون رقیب کرد و آنها تبدیل به بزرگترین اپوزیسیون و جانشین رژیم شدند که سازماندهی هم داشتند. همین سازمان و تشکیلات ساواک ساخته، حاصل انقلاب مردم را در کاسه آخوندها ریخت. ارتش را هم که بنا به دستور ژنرال هویزر، دودستی به خمینی تحویل دادند. معلوم نیست که با اینهمه کمک و استمداد آریامهری، چرا نباید قدرت به دست آخوندها بیفتد.

اینکه چرا امروز سلطنت طلب نشده ایم به این دلیل است که آخوندها تا کنون مروج "سلطنت طلبی" نبوده اند. نه تشکیلاتی برای سلطنت طلبان درست کرده اند و نه امکاناتی، حد اقل در داخل کشور به آنها داده اند. واقعیت اینست که در طول تاریخ، همیشه ارتجاع سلطنت از ارائه "فکر و اندیشه" ناتوان بوده است. فقر اندیشه ای که بتواند رژیم سلطنتی و مشروعیت آنرا برای توده مردم توجیه کند، ارتجاع سلطنتی را محتاج آخوندها کرده است تا توده خرافی و مذهب زده را تبدیل به دنبالچه های سلطنت کرده و آنها را از قیام منصرف نماید. رژیم پهلوی که از لحاظ فقر تفکر واقعا نمونه است، چه متفکرین ان اغلب از چپهای بریده و سابق هستند و اساسا تولید فکری از خود ندارد. بهمین دلیل نیز تنها چیزی که آخوندها برای بدست گیری قدرت کم داشته اند، ارتشی برای سرکوب مدعیان و مخالفین بود. آخوندی که ارتش را هم بدستور ژنرال هویزر و با مراحم آریامهری بدست بیاورد دیگر چه نیازی به دربار شاهی دارد؟
خلاصه کنم، شاه برای تخدیر و فریب مردم نیاز به آخوند و مذهب دارد، آخوند هم از آنجا که ارتشی ندارد، باید تن به شرکت در قدرت و دادن سهم شیر به ارتجاع سلطنت دهد. حالا که آخوند ارتش را بدست آورده، چه نیازی به ارتجاع سلطنت دارد که شما میخواهی در ظل حکومت امام زمان، سلطنت طلب هم بشوی؟!!!