۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

مرگ مشکوک چهار سردار سابق سپاه در چهار روز

سردار حسین علایی با انتشار یادداشتی از مرگ مشکوک چهار سردار سابق سپاه در 4 روز گذشته پرده برداشت + نام این سرداران 

سحام نیوز: وفا غفاریان (۵۲ ساله)٬ عباس مهری (۵۲ ساله)٬ احمد سیاف‌زاده (۵۵ ساله) و منصور ترکان (۵۰ ساله) چهار فرمانده سابق سپاه پاسداران در چند روز گذشته بر اثر بیماری درگذشتند. به گزارش دیگربان این چهار سردار سابق در چهار روز درگذشتند.
وفا غفاریان٬ رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و از مدیران ارشد سابق سپاه و صنایع دفاع در حوزه‌ جنگ الکترونیک بود که اول بهمن آن‌طور که رسانه‌ها گزارش کرده‌اند بر اثر بیماری درگذشت. به گزارش سایت وزارت مخابرات، وفا غفاریان – رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، در پی ماه‌ها بیماری، بامداد امروز اول بهمن ماه همزمان با ایام وفات پیامبر معظم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا، دار فانی را وداع گفت.
خبر فوت عباس مهری از فرماندهان ارشد سپاه (بر اثر سکته مغزی) نیز طی روز‌های اخیر از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده است.
عباس مهری «جانشین دانشکده فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین» بود. به گزارش فارس نیز سردار عباس مهری جانشین دانشکده فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین و از فرماندهان دلاور دفاع مقدس در سن۵۲ سالگی بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفته و همزمان با سالروز رحلت پیامبر در زادگاهش شهر گرگان به خاک سپرده شد.
احمد سیاف‌زاده٬ رئیس سابق دانشگاه عالی سپاه پاسداران (دافوس) هم آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند در روز‌های اخیر بر اثر عارضه قلبی درگذشته است.
منصور ترکان٬ مدیرعامل شرکت «یادمان‌ سازه» وابسته به شهرداری تهران و از سرداران سابق سپاه نیز اول بهمن ماه بر اثر سکته مغزی چشم از جهان فرو بست. همچنین به گزارش سایت شهرداری تهران، مهندس منصور ترکان ازجمله مدیران ارزشی شهرداری تهران با سابقه حضور طولانی در جبهه‌های دفاع‌مقدس و برادر دو شهید بزرگوار عرصه جهاد و شهادت بود که چند روز پیش و متعاقب یک سکته مغزی غیرمترقبه در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص‌) تحت عمل جراحی و مداوا قرارگرفت که متأسفانه اقدامات پزشکی صورت‌پذیرفته مؤثر واقع نگردید و شامگاه دیروز دعوت حق را لبیک گفته و درجوار رحمت الهی جای‌گرفت و به دیدار برادران و همرزمان شهیدش شتافت. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیربود و خصوصاً در دهه اخیر در عرصه‌های مدیریت اجرایی و مهندسی یادگار‌های ارزنده و درخشانی را برجای گذاشت.
حسین علایی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران با انتشار یادداشتی٬ درگذشت این چهار سردار سابق سپاه را تسلیت گفته است.
آقای علایی در پیام خود از احمد سیاف‌زاده یاد کرده و نوشته که این سردار سپاه در بسیاری از عملیات‌ها «علیه رژیم دیکتاتوری صدام» در جبهه‌های جنگ فعال بود.
http://sahamnews.net/1390/11/157952/

هیچ نظری موجود نیست: