۱۳۹۴ فروردین ۸, شنبه

((ما قربانی هستیم چون اصلاح طلبان همواره بر جنایات اصول گرایان، آب غسل جنابت می ریزند!..))

















سه روزنامه نگار اصلاح طلب، فرمانده گروه تروریستی قدس، قاسم سلیمانی، را با سه واژه زیر توصیف کرده اند:

مسعود بهنود او را «سردار عارف» خواند. محمد قوچانی او را «سردار صلح» نامید و ابراهیم نبوی وی را «آبروی ایرانیان» می داند!!!.



((ما قربانی هستیم چون اصلاح طلبان همواره بر جنایات اصول گرایان،
 آب غسل جنابت می ریزند!..))

 مادران و کودکان ما قربانی هستند،
قربانی ملایان جنایتکاری که حتی با دست بریده,
داعیه ارتباط با خدا و امام زمان دروغین دارند!

ما قربانی هستیم.... قربانی دلقک هایی که مردم را در خیابان ها و زندان ها به خاک و خون می کشند. در فراسوی مرزها تروریسم شیعی را صادر می کنند و همزمان با تروریسم سنی می جنگند.(قاسم سلیمانی)

به دوربین های جهانی لبخند می زنند و چهره کریه جنایاتشان را در لابلای مذاکرات جنگ پنهان می کنند و برای اربابان بزرگ دم تکان می دهند.
 در حالی که در خانه وطن و بر مردم خویش, نه سگی خانگی که گرگی بیرحم و درنده اند.

آری, ما قربانی هستیم چون اصلاح طلبان همواره بر خون جوانان وطن ایران،
آب غسل جنابت می ریزند...

و ما قربانی ساده اندیشی، فریب و مذهبیون، حکومت های دیکتاتوری و روشنفکران عامی نسل خود هستیم!

ما قربانی هستیم و شما...
بله و شما روزنامه نگار, نویسنده و به اصطلاح روشنفکر نیز در این جرم قربانی بودن ما...شریک هستید!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

تازه فهمیدی که بین اصولگرا و اصلاح‌طلب فرقی‌ نیست؟ یعنی‌ این همه مدت خواب بودی یا چشمهایت را بسته بود که نبینی؟ در اینکه ما قربانی هستیم با تو موافقم، اما با اینکه ما روشنفکر داریم؟ حتما داری شوخی‌ میکنی‌!! کشور جهان سومی‌ و روشنفکر؟ آنکه را که تو روشنفکر ایرانی‌ می‌دانی، جلو تر از پایش را نمی‌تواند ببیند. نه اکنون که قرن هست که اگر کتاب بخوانی به این نتیجه میرسی‌. جرقه‌هایی‌ در افق بس تاریک ایران، جامعه روشنفکری را به وجود نمیاورد. آن کسانی‌ را که روشنفکر میپنداری، مردگان متحرکی هستند که در خیال خود، بدون خندان کتابی‌، و یا اگر کتابی‌ خواندند، مضمون آن را هیچگاه در نیفتند، و در توهم زندگی کردند. این روشنفکران خیالی که مردمان شهر خودشان را هم نمی‌شناسند، چه برسد به اینکه شناختی‌ از کشور و یا دنیا داشته باشند، تخیلات خود را در ذهن کم مایه خود پرورش می‌دهند و در واقعیت. ما با گوش دادن به این روشنفکران و راضی‌ کردن افکار مالیخولیأشان، من و تو و یک ملت را قربانی کردند، که شاید از این راه به شهرتی، مقامی، ثروتی برسند. این روشنفکران در قربانی شدن ما سهیم نیستند، بلکه عامل آن هستند.

ناشناس گفت...

نگویید اصلاح طلب بگویید سهم طلب اقای مطهری در توصیف کومونیست وسرمایه داری گفته بو هردو به مانند دوتیغه قیچی هستند ظا هرا خلاف هم حرکت میکنند برای قطع یک جیز این انحصارطلبان وسهم طلبان ماهم همین حکایت رادارند هرگاه موجودیت نظام به خطر می افتد سهم طلبان ازسایه خارج میشوند وهردم ازهمه حابی خبر رابه میدان می اورند اخرین نمونه اش انتخابات ریاست جمهوری روحانی