۱۳۹۱ فروردین ۱۰, پنجشنبه

ده ها کودک خانواده های مسلمان در ۱۵ شهر انگلستان بدون هیچ توضیحی به مدارس بازنگشتند و توسط خانواده هایشان به ازدواج های اجباری فرستاده شدند!

در سال ۲۰۰۸ ده ها کودک خانواده های مسلمان در ۱۵ شهر انگلستان بدون هیچ توضیحی به مدارس بازنگشتند و توسط خانواده هایشان به ازدواج های اجباری فرستاده شدند!

33 کودک گمشده از مدرسه در یک شهر مسلمان نشین انگلیس که بدون هیچ توضیحی به مدرسه برنگشتند، توسط خانواده هایشان به ازدواج های اجباری از پیش تعیین شده مجبور شدند و همچنین بر اساس آمار در ۱۴ شهر دیگر انگلستان هم همین اتفاق افتاده!!!
ده ها تن از کودکان خانواده های مسلمان از مدرسه های انگلستان ناپدید شده و خبر بد این است که احتمالا آنها را مجبور به ازدواج های از پیش تعیین شده کرده اند.
این موضوع توست مدیر یک مدرسه در شهر برادفورد انگلستان کشف شد بعداز اینکه 33 کودک حداقل برای دو ماه بدون هیچ توضیحی به مدرسه نیامدند.
دولت نیز نگران 14 منطقه دیگر از کشور است که در آن شماری از کودکان کمتر از 16 سال به مدرسه باز نگشتند و بیم آن می رودکه آنها نیز مجبور به ازدواج اجباری شده باشند.


http://www.debbieschlussel.com/3503/guess-the-religion-33-children-missing-from-british-town-sent-by-families-into-arranged-marriages

هیچ نظری موجود نیست: