۱۳۹۱ بهمن ۲۱, شنبه

چشم هیز حزب الله به دنبال هیفا سمبل سکس، خواننده و سوپراستار مشهور لبنان!















خبر ازدواج و یا رضایت به ازدواج هیفا سمبل
سکس و خواننده سوپراستار با حسین نصر الله در بسیاری از سایت های خبری عربی و خارجی منتشر شده!. این سوپراستار هیفا ضمن تکذیب این ادعا که به گزارش وب سایت خبری العربیه. او در سال های نوجوانی اش با دبیر کل حزب الله ازدواج کرده, درادامه گفت : "دفعه بعد آنها (رسانه ها ) من را به اوباما شوهر می دهند"،

هیفا، مدل، بازیگر و خواننده است که پدری لبنانی و مادر مصری دارد. در گزارش روز پنجشنبه خبری منتشر شده بود که هیفا با حسن نصرالله در دوران نوجوانی ازدواج کرده و در مصاحبه ای گفته ;"او تنها مردیست که قلب مرا به تپش وا میدارد و من مقاوت او را در مقابل اسرائیل تحسین می کنم به دلیل "حکمت و سیاست های متعادل خود ، و همچنین با نقش خود در مسدود کردن تجاوز اسرائیل علیه لبنان فعالیت دارد . ".


این مصاحبه و خبر از طرف این مصاحبه ظاهرا توسط یک روزنامه وابسته به حزب الله به دروغ پخش شده بوده و هیفا این خبر و اظهار نظر را تکذیب کرد
.

العربیه از وهبی  به عنوان زنی که به طور بین المللی "زیبایی عرب" را مشهور کرده است یاد می کند. او همچنین نماینده تبلیغ "بسیاری از مارک های لوکس مشهور شده است."

حیفا در ابتدا به شهرت مقام دوم در "مسابقه دختر شایسته جهان عرب" دست یافت و سپس بعد از  انتشار اولین آلبوم خود را در جهان عرب  شهرتش افزایش یافت.

در ماه ژوئن ۲۰۱۰ کویت دیلی آل سیاسیه  گزارش داد که حزب الله لبنان از سوار شدن او به یک کشتی زنان برای حمایت از مردم در نوار غزه جلوگیری کرده .

بر اساس این گزارش، گروه تروریستی حماس، اعلام کرده بود که جلوگیری از سوار شدن هیفا به کشتی به این دلیل بوده که ؛ "برهنگی و لباس نامناسب او  و  ... به شهرت تمام زنان شرکت کننده در این سفر را آسیب می رساند."


مترجم شکوه بختیاری


 بن مایه



۲ نظر:

Unknown گفت...

چند تا از نوشته های شما رو استفاده (کپی) کردم راضی باش

شکوه بختیاری/Shokooh Bakhtiari گفت...


کپی نوشته ها هیچ اشکالی ندارد اگر اسم نویسنده و یا مترجم را هم به اضافه کنید، با سپاس.