۱۳۹۲ دی ۲۸, شنبه

((بالاخره به ملا حسنی ثابت شد چه کسانی اتوبوس و تاکسی و الاغ هستند...))



























ملاحسنی امام جمعه جنجالی ارومیه با حکم خامنه ای از سمت خود برکنار شد.

(مرد سنگدل و بیرحمی که حتی پسر خودش را محکوم به اعدام کرد و خود او را به دار آویخت. به زباله دان تاریخ پیوست...شاید اکنون پیش از مرگ در تنهایی... به جنایات بیشمار خود از جمله قتل پسرش بیندیشد!.قابل ذکر است که او در آخرین اظهارات خود در مورد معترضین به تقلب انتخابات ی احمدی نژاد گفته بود؛ من حاضرم این‌هایی را که فتنه کردند محاکمه کنم. رای بدهم و خودم هم رای را اجرا کنم.)

بالاخره به ملا حسنی ثابت شد که نه بانوان بدحجاب که امام جمعه ها و طرفداران ولایت فقیه, اتوبوس و تاکسی و الاغ ولایت فقیه هستند و ولایت فقیه اطرافیانش هر زمان که بخواهند از آنها استفاده می کنند. سواری می گیرند و سپس آنها را در تعفن بوی طویله حرف ها و توهین های ابلهانه خودشان به دست فراموشی می سپارند...

و چه بسیار بانوان بدحجاب و بی حجابی چون من' که داستان زنان باحجاب و چادری چون زن معاون امام جمعه تویسرکان ... و شهوترانی رییس چادری موزه ملی ایران و وزیر علوم خواستار تفکیک جنسی در دانشگاه ها در آسانسور را...

نفس به نفس برای نسل های فردا خواهند کرد...و شاید داستان امام جمعه ای که با یک خطبه, الاغ و تاکسی و اتوبوس بیت رهبری شد...




هیچ نظری موجود نیست: