۱۳۹۱ آبان ۱۶, سه‌شنبه

پدر و مادر مسلمان پاکستانی دخترشان را به دلیل نگاه به یک پسر، با اسید کشتند!



Pakistan parents doused daughter in acid honor killing for looking at boy.
پدر و مادر مسلمان پاکستانی در یک جنایت ناموسی (قتل ناموسی) دخترشان را در اسید فرو بردند و کشتند به دلیل اینکه به یک پسر نگاه کرده بود!


یک زوج مسلمان پاکستانی بوسیله پلیس پاکستان در منطقه کشمیر به دلیل قتل فجیع ناموسی دخترشان با اسید دستگیر شدند، پس از اینکه اعتراف کردند چون دختر ۱۶ ساله شان دو بار به یک پسر موتورسوار نگاه کرد، او را با اسید سوزاندند!

آنها گفتند که قبلا به او گفته بودیم به این پسر نگاه نکن که باعث حرف مردم نشود ولی وقتی این پسر با موتور به دهکده آمد او دوبار به او نگاه کرد و ما به رابطه آنها مشکوک شدیم....

پدر این دختر ۱۶ ساله او را به شدت به زیر ضرب و شتم می گیرد و سپس با کمک همسرش اسید را روی او می ریزند، مادر این دختر در بین صحبت هایش گفت که:(( دخترم در حال گریه و در زیر ضرب و شتم گفت من منظوری نداشتم و دیگر به او نگاه نمی کنم.))، ولی من در آن لحظه اسید را بر او پاشیده بودم و حرف او دیگر اثری نداشته و من قسمت او را رقتم زدم که با مرگی این چنینی بمیرد!.


http://scallywagandvagabond.com/2012/11/pakistan-parents-doused-daughter-in-acid-honor-killing-for-looking-at-boy/

هیچ نظری موجود نیست: