۱۳۹۳ خرداد ۱۰, شنبه

((چند کلمه حرف حساب با یک گشت ارشادی؛ لطفن سرتان را از شورت تان بیرون بیاورید....))
















به عنوان یک زن ایرانی خسته شدم، از طرز تفکر تهوع آور و نگاه بیمار جنسی این رجاله های حکومتی به هستی زنان. یک مشت مرد هرز رفته که حتی کنترل گوشت پلاسیده توی شورتشون را ندارند. و همین که احساس می کنن دارن تحریک میشن انگار تو شورتشان قیامت شده و آتش جهنم بپاست داد و بیداد راه می اندازند و به حقوق زنان حمله می کنند.

بگذار رک بهت بگم.
تو که از دیدن لباس و بدن یک زن تحریک میشی و انقدر شهوت به مغزت میزنه که شعور و فهمت را می درد. دفعه دیگه اگر یک خانم یک بانو یک زن زیبا دیدی و تحریک شدی.
هول نکن، فقط ٥ دقیقه وقت بگذار برو آن درد بی درمانت را جلا بده بشو، مثل همه مردم دنیا. 

راستی چرا گفتم ٥ دقیقه چون برای آدمهایی مثل تو که کنترل خودشون را هم ندارند یک دقیقه هم زیاده  . در ضمن این حرفها را آقات باید بهت میزده وقتی به سن بلوغ رسیدی نه من.

اگر هم خیلی کنترلش را نداری می خواهیش چیکار؟...چیز بی صاحب بی کنترل را از ریشه بکن، خودت و اعصاب مردم یک کشور را راحت کن. گوش بگیر ببین دارم چی میگم به همه شما مذهبیون میگم؛
دنیا توی شورت شما نمیگرده. سرتان را از شورت تان بیارید بیرون...همه مردها مثل شماها
توی شورتشان فکر نمی کنند...

http://taraneh-azadi.blogspot.com/2013/12/blog-post_11.html

۳ نظر:

Unknown گفت...

اینا جدی جدی مریض جنسی هستن . ما سال 88 بازداشتگاه بودیم یه دختر و پسر دستگیر کرده بودن به جرم مصرف مواد و ارتباط نامشروع . شب که شد من تو انفرادی نبودم داشتم راهرو نگاه میکردم از پنجره دختره رو برد ستوان تا صب باهاش بودفرداش ازمایش و دادگاه بعد از ظهر مارو میبردن زتدان دختر و پسر از دادگاه اوردن دختره وسایل تحویل گرفت و ازاد شد پسره رو با ما اوردن زندان . تا صبح با دختره بودن و صب خود ماموره تو ضرف ادرار برای ازماشی شاشیده بود

شکوه بختیاری/Shokooh Bakhtiari گفت...

متاسفانه, کاملا با شما موافقم.

1pelk.blog.ir گفت...

من هم به عنوان یک زن ایرانی خسته شدم ازین دنیای کثیف مدرن که همجنسانم را به اسم آزادی از آشیانه های امنشان به دراوردند و برهنگی را به جای عقلانیت ارزش کردند، خجالت میکشم ازینکه ساعات زیادی از وقت و نیز هزینه همجنسانم به جای اینکه صرف کسب علم و ارتقای فکری شود خرج زلم زیمبو و تبرج و خودنمایی های کورکروانۀ لو لِوِل میشود.
گاهی با دیدن زنانی که خودشان را خلاصه کرده اند در جسمشان و صورتشان بوم نقاشیست از زن بودنم خجالت میکشم