۱۳۹۳ تیر ۲۹, یکشنبه

من دردم را به کی بگم, آقای محمد نوری زاد روی فیسبوکش نوشته "به زنان ما شعور بده "!!!






من دردم را به کی بگم؟!!!.
آقای محمد نوری زاد روی فیسبوکش زیر آخرین پستش(داشتن و نداشتن، مسئله این است!)  یک مناجات از علی شریعتی نوشته  که میگه "به زنان ما شعور بده " و" به مردان ما شرف" "ﻭ ﺑﻪ ﺷﺎﻋﺮﺍﻥ ﻣﺎ ﺷﻌﻮﺭ"!!!

 آنوقت ٢٦٥ نفر از طرفدارانش هم لایک کردن این نوشته را...!!!
با این وضعیت این ٢٦٦ نفر بیشتر از همه احتیاج به شعور و شرف دارند و نه زنان و مردان آزاده ایران

من تا امروز طرفدار ایشان بودم. از همینجا برگشتم من مردمی نیستم که خمینی را در ماه دیدند یا هر چی خمینی گفت سکوت کردند بت نمی سازم بت می شکنم....

۱ نظر:

شهاب گفت...

شکوه خانم با درود،
این نیایش شریعتی واقعا خیلی خودافشاگرانه است و نشان می‌دهد که چه آدم بی‌فرهنگ، عقب‌مانده و مخبطی بوده است. خنده‌دارتر اینکه آدم‌هایی مانند نوری‌زاد پس از این همه تجربیات به چنین خزعبلاتی افتخار می‌کنند. در کنار آن بندهایی از این نیایش که شما آن‌ها را نقد کردید، این بند هم جلب توجه می‌کند که او از خدای خودش می‌‌خواهد که به روشنفکران ما ایمان بدهد! این آم تصور کرده که روشنفکری یعنی ایمان داشتن! در ضمن از خدای خودش خواسته که به دینداران دین بدهد! منظورش لابد این بوده که چون دینداران ما به اندازه‌ی کافی دین ندارند،‌خدا باید دین بیشتری به آنان بدهد. آدم وقتی این یاوه‌ها را می‌خواند مطمئن می‌شود که وضعیت کنونی جامعه‌ی ما اصلا نتیجه‌ی یک تصادف تاریخی نبوده و همه چیز آن قانونمند است!
شاد و تندرست باشید.