۱۳۹۱ اردیبهشت ۳, یکشنبه

ماموران کلانتری های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ قزوین در طرح امنیت اخلاقی و مبارزه با مظاهر بدحجابی و فساد به اصطلاح انتظامی به بانوان دستگیر شده تجاوز می کنند، پس غیرت مردان ما کجا رفته؟


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 سردار باقر افشار و سربازان تحت امرش حین تجاوز جنسی در قزوین دستگیر شدند ! 


 نقی محمودی وکیل دادگستری پرده از این تجاوز برداشته و گفته است که:
هشت مامور نیروی انتظامی قزوین به اتهام تجاوزبه دهها دختر دانشجو دستگیر شده اند . خبرگزاری آذربایجان ماموران کلانتری های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ قزوین در طرح امنیت اخلاقی و مبارزه با مظاهر بدحجابی و فساد برای خودشان یک باند تشکیل داده اند و از این فرصت کمال سوء استفاده را برده اند.
این ماموران ، در حال انجام وظیفه، خودرو دخترانی که بدحجاب بوده اند را متوقف می کردند و به پارکینگی به نام پارکینگ شرکت نفت ( منطقه ی متروکه ی حد فاصل قزوین و شهرک صنعتی البرز در جاده ی قدیم ) انتقال می دادند و در آنجا با تهدید دختران که بیشترشان دانشجو بوده اند، آن ها را تهدید می کردند که این پرونده برایشان گران تمام می شود و ممکن است با گزارشی که تهیه می کنند به چندین سال زندان محکوم شوند. دختران دانشجو هم که بیشترشان غیر بومی بوده اند از پلیس حافظ ناموس ملت! می خواستند که در حق آن ها لطفی بکنند ومسئله را فیصله دهند. ماموران کلانتری با گرفتن شماره تماس دخترها قول می دادند که مشکل آن ها را خودشان حل کنند.بعد با آن ها تماس می گرفتند و در همان پارکینگ قرار می گذاشتند که بیاید خودرو را تحویل بگیرد. وقتی که دخترهای بی خبر از همه جا به پارکینگ می رفتند ماموران هم “وظیفه اشان” را انجام داده اند.در یکی از همین روزها یکی از فرماندهان مبارزه با مفاسد اجتماعی که اتفاقی در پارکینگ حاضر می شود ،متوجه می گردد که خودرو کلانتری ۱۲ زیر پل پارکینگ مثلا مخفی شده است. مشکوک شده و داخل پارکینگ می رود و یکی از پلیسها را با لباس نظامی در وضعیت نامناسبی می بیند . همانجا با اطلاعات نیروی انتظامی قزوین تماس می گیرد و با دستگیری این مامور هفت نفر دیگر هم لو می روند.در بررسی های اولیه مشخص شده است که تا به حال ۱۸ دختر دانشجو به دام این ماموران افتاده اند. همینطور ۱۰۰ مورد تعهد و شماره تلفن از دختران دانشجو در محل کار این مامور پیدا می شود.بعد که داستان ادامه پیدا می کند رئیس باند “ماموران متجاوز نیروی انتظامی” ماموری به نام سردارباقر افشار بوده است که در بازرسی از منزل این مامور نیروی انتظامی ، ۲۰۰۰ بطری مشروب کشف می کنند.
شایان ذکر است نیروی انتظامی قزوین برای لاپوشانی های آتی ( نمونه ی های مشابه که سرپوش گذاشتند ) پرونده را به دادگستری قزوین نفرستاده و همچنین اجازه ورود به این ماجرا را به خبرنگاران محلی نداده است .

  http://www.fozoolemahaleh.com/2011/12/30/%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D8%AE%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%AA

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام شکوه عزیز . در این وبسایت همه حق صحبت کردن دارند ! از ازادگی و بالاترین بهتر است .
https://www.birangi.com/Links/Published

شکوه بختیاری/Shokooh Bakhtiari گفت...

ممنون عزیزم! کاش می شد باهم روی فیسبوک تماس بگیری کارت دارم...