۱۳۹۱ فروردین ۲۵, جمعه

و این شرم آور است که شما همیشه همجنسگرا بودن فریدون فرخزاد را سانسور می کنید؟!،















من برای همه همجنسگرایان ارزش و احترام قائلم، آنان نیز انسانی برابر و شاید بسیار بهتر هستند،

من به فریدون فرخزاد به عنوان یک قهرمان
ملی آزاده،

و یک هنرمند جانباخته در راه روشنگری و آزادی ایران افتخار می کنم 

و فریدون یک همجنسگرا بود.


و این شرم آور است که شما همیشه همجنسگرا بودنش را سانسور می کنید؟!، 

یا حرفی از ان به میان نمی آورید!، آدم ها را با حقوق انسانی شان آنطور که هستند ببینید 

نه آنطور که شما می خواهید سانسور شده و تکه تکه شده ای از خواسته هایشان بخاطر مذهب یا خواست شما...، 

فراموش نکن مذهب و خواست شما فقط و فقط مذهب و خواست شماست!.

1-منبع اصلی مصاحبه یکی از نزدیکانشان در تلویزیون پارس بود که خودم گفتگوی تلویزیون پارس را شاهد بودم 

2-منبع اصلی دیگر خود خانم سابقشان و تمام ایران که در خفا در این مورد حرف می زدند و...متعجبم که شما نمی دانستید؟!!!
http://news.gooya.com/culture/archives/064358.php

3-منبع اصلی از دقیقه ۳۵ :۳۳
http://www.youtube.com/watch?v=TX0_NuEshdc




هیچ نظری موجود نیست: