۱۳۹۱ فروردین ۲۴, پنجشنبه

آقای احمدی نژاد همه نمی توانند بیایند محله شما میوه بخرند






















آقای احمدی نژاد! همه ملت که نمی توانند بیایند از محله شما خرید کنند






خداحافظی با تلویزیون؟

احسان علیخانی در بخشی از برنامه نوروزی شبکه دو رو به دوربین گفت: هرچند که رییس جمهور محترم در مجلس سخنانی گفتند ولی گرانی در کشور وجود دارد و مردم در فشار اقتصادی هستند.


           ۱۳۹۱/۰۱/۰۶

در اتفاقی نادر، مجری مشهور تلویزیون که در برنامه زنده و نوروزی تلویزیون، صحبت می کرد، به شدت و البته با لحنی آمیخته با شوخی از وضعیت اقتصادی کشور انتقاد کرد.
احسان علیخانی در بخشی از برنامه نوروزی شبکه دو رو به دوربین گفت: هرچند که رییس جمهور محترم در مجلس سخنانی گفتند ولی گرانی در کشور وجود دارد و مردم در فشار اقتصادی هستند.
وی در ادامه افزود: جناب آقای احمدی نژاد! فکری به حال این گرانیها بکنید؛ همه ملت که نمی توانند بیایند از محله شما خرید کنند،
علیخانی به شوخی گفت: اگر همه بخواهند از محله ی شما بخرند قیمت تاکسی تا محله ی شما را هم باید روی جنس بکشن!
به گزارش انتخاب؛ قابل ذکر است، شرایط خاص اقتصادی و گرانی های کم سابقه ، با وجودی که صدای بسیاری از مردم و حتی مسئولین ارشد نظام مثل دکتر لاریجانی را درآورده، اما همچنان از سوی برخی مقامات دولتی تکذیب شده و شرایط کشور “مناسب” توصیف می شود!
این اتفاق در شرایطی افتاد که تلویزیون نیز مانند برخی مقامات دولتی، مشکل تگرنی در کشور را تکذیب کرده و دائماً در گزارش های خود، شلوغی بازار، مسافرت ها و… به حساب شرایط مساعد اقتصادی می گذارد.
علیخانی توبیخ شد
در همین حال، یک منبع آگاه در تلویزیون در گفت و گو با “انتخاب“، با بیان اینکه “احتمال عدم حضور علیخانی مقابل دوربین در برنامه های زنده” قوت گرفته، اعلام کرد که علیخانی از سوی مسئولین تلویزیون توبیخ شده است.
وی همچنین احتمال کنارگذاشتن این مجری از تلویزیون را رد نکرد و سرنوشت فرزدا حسنی را برای علیخانی پیش بینی کرد.
خبرنگار “انتخاب” می افزاید: چند سال پیش فرزاد حسنی طی گفت و گو با سردار رادان به شدت از طرح امنیت احتماعی انتقاد کرد و باعث شد وی برای مدت طولانی از تلویزیون خداحافظی کند. هر چند وی، از سال پیش، تنها در برنامه های نوروزی تلویزیون به عنوان مجری حضور پیدا می کند.
قابل ذکر است، ادعای “توبیخ علیخانی و احتمال خداحافظی وی از تلویزیون” ، هنوز از سوی تلویزیون و یا این مجری مشهور، تایید یا تکذیب نشده است.


هیچ نظری موجود نیست: