۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

آقای سعید مرتضوی وقتی شخصا در مراسم اعدام مجید کاووسی‌فر شرکت کردی و موقع به دار آويختنش لبخند می زدی...فکر امروز را می کردی؟

















صدور قرار جلب به دادرسی برای سعید مرتضوی
آقای سعید مرتضوی وقتی شخصا در مراسم اعدام مجید کاووسی‌فر شرکت کردی و موقع به دار آويختنش لبخند می زدی...فکر امروز را می کردی؟

ورود دومین ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس باعث شد؛
سردمداران حکومت اسلامی ایران به یاد عاقبت قذافی و صدام و اسامه بن لادن و... بیفتند و از ترس آخر و عاقبتشان به فکر جلب سعید مرتضوی و واجبی خوری چاقوکشانشان بیفتند...


اگرچه اینهم یک دعوای زرگری بین خودشان است که یا حل و فصل می کنند یا واجبی خوران راه می اندازند...

(سعيد مرتضوی بخاطر داشتن رابطه نزديک با جانشين خود، «حسن احمدی مقدس» کينه بسياری نسبت به مجید کاووسی فر داشت و برای همين شخصا در مراسم اعدام شرکت کرد و عکسهایی که آنزمان از اعدام مجید در سايتها منتشر شد لبخند سعيد مرتضوی را هنگام به دار آويختن وی نشان ميداد)

قاضی دادگاه عمومی تهران برای سعید مرتضوی دادستان سابق تهران قرار جلب به دادرسی صادر کرد.

پس از صدور قرار منع تعقیب برای دادستان سابق تهران، در پرونده معروف به بازداشتگاه کهریزک شاکیان پرونده، به این قرار اعتراض کردند.

در ادامه نیز پرونده برای رفع اختلاف به شعبه ۱۰۶۰ دادگاه عمومی تهران فرستاده شد. رئیس این شعبه پس از بررسی اعتراض شاکیان پرونده و قرار صادر شده از سوی دادسرا اقدام به صدور جلب دادرسی کرد.

در ادامه نیز پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۵ دادسرای تهران فرستاده شد.

محسن روح الامینی یکی از شاکیان این پرونده نیز در گفتگو با مهر گفت: قرار است به زودی در شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای تهران به سعید مرتضوی تفهیم اتهام شود.

با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای دادستان سابق تهران پرونده او برای محاکمه به دادگاه فرستاده خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: