۱۳۹۱ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

من آتئیستم(کافرم) و نوزانده گیتارم و عموی من اسامه بن لادن است

من آتئیستم(کافرم) و نوزانده گیتارم و عموی من اسامه بن لادن است
(وفا بن لادن)
أنا كافرة وعمي أسامة بن لادن وأعزف القيثار
(وفاء بن لادن)

وفا فرزند بزرگ یسلام برادر ناتنی اسامه بن لادن از مادری ایرانی تبار است. وفا هیچ سنخیتی با عموی خود ندارد، وی یک مدل و موزیسین بوده و تا آنجا با عملکرد عموی خود مخالف بود که نام فامیل خود را از بن لادن به دوفور در زمان حیات بن لادن تغییر داد و عکس های نیمه سکسی گرفت و گفت با هیچ عنوان هیچ نزدیکی با عموی خود و افکار او ندارد...
برادرزاده بن لادن، ستاره نشریات زرد آمریکا!

خانم وفا دوفورWafah Dufour

خانم وفا دوفورWafah Dufour نام اصلیش(Wafah Bin Laden) در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمد.هم اکنون خواننده و ترانه سرا و همچنین مدل معروف (قد 160 سانتیمتری) است.

پدر او، Yeslam bin Ladin (برادر ناتنی اسامه بن لادن) تابعیت عربستان سعودی (پدر با اصالت یمنی و مادر ایرانی تبار) و مادرش، Carmen BinLadin تابعیت سوئیسی(پدر سوئیسی و مادر ایرانی از یک خانواده نجیب)(مادران نام : Mirdoth / Sheybani) او یکی از بیش از 300 خواهرزاده و برادرزاده اسامه بن لادن است.

او دارای تابعیت سوئیسی توسط مادرش و ملیت ایالات متحده آمریکا بدلیل تولدش در آنجا میباشد.

وفا تا سن 10 سالگی خود را در لس آنجلس و سپس جده عربستان سعودی گذراند اما بعد از آن با پدر و مادرش و دو خواهر کوچکش Nadjia و Noor به ژنو سوئیس نقل مکان کرد.

از سال 1988پدر و مادرش از هم جدا زندگی کرده و در نهایت در ژانویه 2006 بطور رسمی از هم جدا شدند. وی که 26 سال دارد پس از حوادث یازده سپتامبر سال 2001 نام خانوادگی مادرش یعنیDufour را برخود نهاد.
او دارای مدرک حقوق از دانشگاه ژنو و مدرک کارشناسی ارشد از دانشکده حقوق کلمبیا در نیویورک است. او به زبان فرانسه ، انگلیسی و فارسی صحبت می کند. در حال حاضر وی به ضبط اولین آلبوم خود مشغول است و اکنون در لندن زندگی می کند.او همچنین با گروه موسیقی Atlanta rock band Black Lips همکاری میکند.

او که در امریکا متولد شده خود را امریکایی و جدای از عمویش می داند. دوفور می گوید، همه مرا به بن لادن ارتباط می دهند در حالی من هیچ کاری با او ندارم. دوفور میگوید هرگز هیچ یک از اعضای خانواده بزرگ بن لادن و از جمله پدرش را ندیده است.دوفور هنگام حملات 11 سپتامبر در سال 2001 به امریکا، که به عمویش نسبت داده شده در یمن به سر می برد. وی میگوید: من بسیار حیرت زده شده بودم و در حالی که به شدت گریه می کردم، به تصاویر نگاه می کردم. مانند کسی بودم که شهرش بمباران شده و می خواستم به خانه برگردم. دوفور اشاره میکند که من در آمریکا به دنیا آمده ام، می خواهم همه بدانند آمریکایی هستم و مانند هر آمریکایی دیگر که در نیویورک زندگی می کند. اینجا وطن من است.
عکس هایی در قامت یک مانکن در مجله امریکایی « جی کیو» men's magazine GQ دیده می شود.
http://tavangari.blogfa.com/post-300.aspx

أنا كافرة وعمي أسامة بن لادن وأعزف القيثار (وفاء بن لادن)

WAFAH Bin Ladin
وفاء بن لادن

تقول وفاء بن لادن ..!!

"بسبب هذا الإسمِ الأخيرِ الذي ليس لِي علاقة به، العالم الغربي يَكْرهُني. ولإني إخترتُ قِيَمَ أمريكيةَ، العالم العربي والسعودي يَكْرهُني."!!!

وفاء" دوفور" بن لادن

عرفت وفاء ديرفور بإسم وفاء بن لادن سابقاً.
الإسم الذي يشكل إعاقة لمشوارها الفني كمغنية ..!!!!

تبلغ من العمر 25
مليئة بالثقافات المتعددة ..
لا تتكلم العربيه وهي سعودية الأصل ..!!!!
هي أبنة عبدالله بن لادن الأخ الأصغر لأسامة بن لادن
وليس لها جواز سفر سعودي
تعزف قيثارة وتكتب أغاني موسيقيه وتغني للجاليات العربيه



تقول بالفم المليان ...>>>



أنا كافره ..!!!


لها جواز سفر أمريكي, تلقت تعليما أوروبياً ..
أمها عاشة في المملكه العربيه السعوديه خمس سنوات فقط وطالبة بالطلاق ..!!


"نحن مُجافون مِنْ كامل عائلتِه منذ أَنا 10. أَحْملُ عبء الذي لَيْسَ لهُ علاقة بي ..!!!
.



هیچ نظری موجود نیست: