۱۳۹۱ مهر ۱۴, جمعه

آقای مداح خامنه ای اگر پول و طلا و مسائل مادی کثافات دنیوی هستند!، پس شما مداح ها و آخوندها و رهبرتان کمتر کثافت بخورید!




















حاج منصور ارضی مداح دوزاری خامنه ای و احمدی نژاد که با هر دوطرف نشست و برخواست و مراسم پاچه خواری داشته
و طرفدار سر سخت احمدی نژاد و مداح اصلی حامی دولت در انتخابات سال 1384 و  1388 بوده  در حسینیه صنف لباس فروش تهران، به شدت نسبت به دولت و ایادی آن حمله کرده و اوضاع فرهنگی فعلی جامعه را بدتر از زمان شاه دانسته است و پول و طلا و دیگر مسائل مادی را کثافات دنیوی نامیده!!!

به گزارش خبرنگار «بازتاب»؛ بخشهایی از سخنان منصور ارضی به نقل از وبسایت رسمی هواداران وی، در ادامه می آید:
پول و طلا و دیگر مسائل مادی که کثافات دنیوی هستند با نقشه ای که دست خود دولت و ایادیشونه اینجور مردم رو گرفتار کرده است و ثروتمندان بی غیرت و بی درد هم به این شرایط دامن می زنند. ولی از این طرف دقت کنید که ما هم شکر گذار نبوده ایم.

بعضی می گن حاج آقا خدا پدرشون رو بیامرزه که یارانه میدهند!!! چرا خدا پدرشون رو بیامرزه، ما نمی دونستیم که همچین روزی به سرمون می آورند. یک مبلغی می دهند ولی بعدش مردم رو در فشار می گذارند.


...شاید بعضی ها مشکل مالی نداشته باشند، ولی من کسی رو می شناسم که می گفت روزی سه هزار تومان هزینه خرید نان خانه ام هست و الان اون رو هم نمی تونم بخرم و توان ندارم. حاجی تو به من بگو چکار کنم. از طرفی اجاره خانه، پول رهن خانه، هزینه مدرسه فرزندان و دانشگاه و غیره خیلی سخت شده.

باورتون نمیشه غیر از جهیزیه در ماه گذشته حدود 70 میلیون تومان دوستان تقبل کردند و دست من رو هم در خرج کردن اون باز گذاشتند (نیت جهیزیه یا صدقه یا چیز دیگری نکرده اند) الان چیزی برای من نمونده. می فهمی چی می گم یا نه؟ چرا اینطور میشه؟ ...

از آن طرف فیلم می سازند مثل کلاه پهلوی و میان فحشا و شرب خمر و آلودگیهای زمان پهلوی رو نشون می دهند، درسته که بوده ولی بابا جون الان که اوضاع خیلی بدتر شده. چه کسی رو می خواهند مقصر کنند؟

یک شب بلند شو و برای بقیه هم دعا کن. قماربازهای قدیم آخر قمارشون می گفتند یک بار هم برای جمع قمار می کنیم، برای همه.

... مسئله اینه که جامعه مریض شده. همه پشت کردند به رهبری در صورتی که دیگران دارند جنایت می کنند. چون شنیدم دارم براتون درد دل می کنم. از زبان مومنین شنیدم که به آقا حرف نامربوط می زنند؛ مومنین!!

اون وقت وقتی میگن که زمان امام حسن علیه السلام بهش توهین کردند و گفتند "یا مذل المومنین" یا به امیرالمومنین علی علیه السلام ناسزا می دادند، همین آدم های مثلا مومن میگن خدا لعنتشون کنه که به امام توهین کردند. ولی نمی دونه که (خدا لعنتش کنه) به خودش هم میرسه.


 اعتراض من به هیچ عنوان  به حمله ایشان به احمدی نژاد و دولتش اعتراضی ندارم چون یکی از باعث و بانیان اصلی وضعیت بسیار بد اجتماعی، اقتصادی و قتل عام مردم احمدی نژاد و دولتش هستند ولی اعتراض من به این است که چطور یک آوازه خوان نوحه ای که خودش هم از آخور خامنه ای می خورد و هم از توبره احمدی نژاد حالا که ریاست جمهوری احمدی نژاد دارد تمام می شود یادش افتاده که وضع اقتصادی جامعه خیلی بحرانی است و پولی که از پاچه خواری و مداحی آدم هایی که حتی ایرانی نبودند و هیچ خدمتی به ایرانیان نکردند و هزار و خورده ای سال پیش کفن پوسانده اند را دوزار دوزار جمع می کند و از ضریح شان می کشد بیرون آنوقت با کمال وقاهت مردم نصیحت می کند که پول و طلا و دیگر مسائل مادی که کثافات دنیوی هستند!... اگر کثافات دنیوی هستند پس چرا خیابان به خیابان بت خانه امامزاده برای مردم باز کردید که توی ظریحش برایتان کثافت بریزند؟!...




هیچ نظری موجود نیست: