۱۳۹۲ دی ۲, دوشنبه

یک جوان پس از حمله با چاقو به چند بسیجی با کمک نیروی مردمی دستگیر شد!


















پخش ویدیویی به نام ((اینجا ایران است. شکنجە کردن یک جوان با گلولە در ملاء عام +18))

در فضای مجازی در چند ساعت اخیر ویدیویی پخش شده که نشان می دهد مردم پسر جوانی را که خونین از زخم گلوله هاست را محاصره کردند و این جوان چاقویی در دست دارد.

در ویدیو گفته می شود که این جوان به چند مامور بسیجی (٥ نفر) چاقو زده. در آخر ویدیو مردم با چوب و اسپری فلفل و کمک نیروی انتظامی این جوان را دستگیر می کنند.

سوال اینجاست که این جوان به چه دلیل به نیروهای بسیجی با چاقو حمله کرده, آیا برای دفاع از خودش نبوده؟!. و چطور مردم به این راحتی به یک جوان که نیرویی برای مقاومت ندارد حمله می برند و او را کتک می زنند. به راستی سرگذشت این جوان و دلیل حقیقی این اقدام او چه بوده است؟!

برای دوستانی که می گویند قضیه دزدی بوده سوال های من اینه که اگر اینطوره چرا از بسیجی ها خواسته دزدی کند. یا چطور ٥ تا بسیجی یا اطلاعاتی با لباس شخصی و اسلحه به طور تصادفی سر راهش بهش برخورد کردند؟

اینهم لینک جدید ویدیو که از یوتیوب حذف شده بود

















من به هیچ عنوان خشونت را تایید نمی کنم ولی این ملت سلحشور کجا هستند وقتی همین بسیجی ها و نیروی انتظامی و گشت ارشاد توی خیابان ها دختر و پسر و زن مردم را مورد تعرض قرار می دهند. کجا هستند وقت در زندان ها به زنان و دختران تجاوز می کنند و شکنجه شان می دهند...کجا هستند وقتی کرور کرور زندانی اعدام می کنند که جلوی اعدام ها را بگیرند نه اینکه عکس و ویدیو بگیرند....

این ویدیو من را به یاد فیلم بایکوت مخملباف انداخته وقتی که پلیس می خواست یک سیاسی را بگیرد و فریاد می زد ای دزد و مردم از هر طرف بهش حمله بردند و کتکش زدند و او را با سر و روی خونین تحویل پلیس دادند....

هیچ نظری موجود نیست: