۱۳۹۲ بهمن ۱۴, دوشنبه

((لطفا در عکس های بعدی عشوه شتری کمتری به خرج دهید...))





من در این پست کاری به این حقیقت ندارم که این خانم نعیمه اشراقی نوه خمینی که ایران را ویران کرده و بسیاری از مردم را قتل عام کرد و...

من می خواهم بدانم این چه فرهنگ لمپنی است که در خانواده های تازه به دوران رسیده ها ی مذهبی مد شده. که یک زن که خودش دختر و پسر بزرگ دارد. اینهمه آرایش می کند و لباس های رنگارنگ غیر عادی که هیچکدومش به هم نمیاد می پوشد و یک چادر می اندازد سرش و دستش را به پرده می گیرد یا دهنش را نیمه باز می گذارد و با اخم جلوی دوربین ادای مدل های نیمه لخت مجله های غربی را می خواهد در بیارد.

قابل ذکر است که این ادا و اطوارها در فرهنگ عامیانه به عشوه شتری معروف می باشد. خانم اشراقی در ضمن متاهل هستند و برای مجله های ایرانی حکومت اسلامی  این عکس ها را گرفته اند!!!.

خانم نعیمه اشراقی به غیر از دروغگویی و تحریف درباره جنایت های پدربزرگشان در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف. خبرهای جنجالی دیگری بوجود آوردند که فتوشاپ دست و لباس دخترشان. و همچنین پرده برداری از مراسم جوک هایی که برای خانواده شهدا (جانباختگان جنگ ایران و عراق) در محفل خانواگی با پدربزرگشان داشته اند, از این دسته می باشد.

سوال من این است آیا این طرز رفتار و ادا و اطوار برای زنی که خود دختر بزرگ دارد و سنی از او گذشته و حتی چادر به سر دارد مناسب است؟...نه متاسفانه امر جدیدا در ایران و به خصوص در بین خانواده های مذهبی تازه به دوران رسیده بسیار مد شده....

به قول معروف به خاطر بچه هایتان هم که شده دفعه دیگه یکم سنگین رنگین تر برای یک مجله عمومی عکس بگیرید
بهتر و مناسب تر و قابل احترام تر است.

(از طرف یک زن بی حجاب)


۱ نظر:

ناشناس گفت...

ولی انصافا تیکه ی باحالیه!