۱۳۹۱ شهریور ۲۳, پنجشنبه

شناسایی شد؛ زنی که در دیدار با خامنه ای سخنرانی کرد و شباهت شگفت انگیزی به تروریست اعزامی به تایلند دارد
















شباهت شگفت انگیز یکی از زنان سخنران همایش جهانی بیداری اسلام در ایران با تروریست اعزامی به تایلند مطلبی است که ازدو ماه و نیم پیش در اینترنت منتشر شده، این خبر ابتدا در فیسبوک منتشر شد که; زنی که در حال سخنرانی در گردهمایی دیدار با خامنه ای است همان تروریست اعزامی به تایلند و یکی از مسولین بمب گذاری در تایلند است!.

خود من یکی از کسانی بودم که این خبر را با عکس های این شباهت در وبلاگم منتشر کردم و با ذکر منبع خبر، خواهان دانستن حقیقت شدم و گرچه این خبر شخصا بوسیله دوست خبرنگاری که در ایران حضور دارد به اطلاع من رسید که برای چند وبسایت معروف خبری کار می کند و همواره همه اخبار و گزارشات این دوست خبرنگار تایید شده و از منابع درست و حقیقیست و من به عنوان نویسنده ای که خارج از ایران زندگی می کند و از دور دستی بر آتش دارد، وظیفه داشتم و دارم به اخباری که از ایران می رسد اعتماد بیشتری داشته باشم، اما حس کنجکاوی من همچنان برای پیدا کردن نام واقعی زنی که در ملاقات با خامنه ای به سخنرانی پرداخته بود و شباهت شگفت انگیز این عکس ها، مرا بر آن داشت که در این مورد تحقیق بیشتری انجام دهم تا سرانجام به هویت واقعی زنی که در همایش بیداری اسلام سخنرانی می کند، پی بردم:

این زن؛ خانم ماه پاره صمدوا همسر محسن صمداف رئیس محبوس حزب اسلام جمهوری آذربایجان است!.

او در همایش جهانی بیداری اسلامی که در  تیر ۱۳۹۱ در تهران به پایان رسید به سخنرانی در مورد موضوع قره باغ پرداخت و از آن به عنوان اشغال بیست درصد خاک جمهوری آذربایجان نام برد و گفت: اکنون سالهاست که تعداد کثیری از زنان و مردان
قره باغ که از خانه و کاشانه خود بیرون رانده شده اند، منتظر بازگشت به سرزمین مادری هستند ولی قره باغ به عنوان بخشی از خاک جهان همچنان در اشغال باقی مانده است.
وی خطاب به خامنه ای  گفت: امید همه ما به شماست و امیدواریم همانگونه که قبلا نیز قره باغ را به عنوان بخشی از جهان اسلام معرفی نموده اید، همچنان در مسیر آزادی قره باغ راهنمای ما باشید.
همسر رئیس حزب اسلام  آذربایجان که خود را از ملاقات با خامنه ای انقلاب بسیار مسرورنشان می داد در پایان صحبتهای خود برای آزادی قره باغ دعا کرد و تاکید نمود؛ رهبرا امید ما برای آزادی قره باغ به شماست.

خانم مهپاره صمداوا همسر رئیس محبوس حزب اسلام طی مصاحبه ای با سایت آذری مدیا فروم به بیان خاطرات خود از شرکت و سخنرانی در همایش بیداری اسلامی و زنان پرداخته است. وی در این خصوص گفته است از خدا به خاطر توفیق سخنرانی در محضر آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان بسیار راضی بوده و سپاسگزاری می نمایم.
خانم صمداوا به موضوعات سخنرانی خود پرداخته و گفته فقط ۵ دقیقه وقت داشتم که در آن مهمترین موضوعات از جمله قره باغ را مورد اشاره قرار دادم . همسر رئیس حزب اسلام همچنین به شعر کوتاهی که دختر  برای خامنه ای گفته بوده و او در سخنرانی خود قسمتی از این شر را خوانده بوده، اشاره کرد و گفت : این شعر را دخترم که در مدرسه ایرانی ها در باکو تحصیل می کند در صبح یک روز با احساس فراوان سروده بود و من به دلیل ضیق وقت تنها سه بیت آن را خواندم.


 اکنون که به هویت اصلی این زن پی بردم، به عنوان یک نویسنده و شاعر (و نه یک پلیس یا قاضی عادل) چون هیچگونه تجهیزات چهره شناسی و تشخیص هویت پلیسی و مدارک کافی  در دست ندارم، هرگز نمی توانم همسر حزب اسلام آذربایجان خانم مهپاره صمداوا را با زن تروریست اعزامی به تایلند که پلیس بین الملل در جستجوی اوست یکی بدانم.

 ما نسل سوخته حکومت اسلامی تنها به بیان حقایق می پردازیم و نه به حدس و گمان و ترویج دروغ، نسل من نسلی است که از دروغ متنفر است و حتی به اشتباهات و خطاهای احتمالی خود اذعان خواهد داشت، ما هرگز روزنامه نگاران و نویسندگانی چون روزنامه نگاران و نویسندگان کیهان حکومت اسلامی نخواهیم بود!، در این میان تنها چند سوال بزرگ در ذهن من باقی مانده است:

که چگونه همه رسانه های حکومت فاشیسم مذهبی ایران در این مورد سکوت برگزیدند و ظرف این چند ماه هیچگونه اشاره ای به هویت اصلی زنی که در همایش بیداری اسلام شرکت داشته و تکذیب یکی بودن این زن با یک تروریست تحت تعقیب بین المللی نداشته اند؟!...، و سوال دیگراینکه ؛ چگونه خانم مهپاره صمداوا همسر رئیس محبوس حزب اسلام آذربایجان به دیدار آیت اللهی رفته و چادر بر سر کرده در صورتی که او چادر بر سر نمی کند و حجابی شبیه حجاب زنان بدحجاب ایران را دارد؟!.. و آیا اگر ایشان با همین مانتو تنگ چرمی و روسری در خیابان های تهران زیر مشت و لگد مامورین متحجر گشت ارشاد بودند، باز هم از آیت الله خامنه ای درخواست آزادی و کمک داشتند؟! و آیا در آنزمان دختر ایشان هنوز هم  در وصف آیت اللهی که سرزمین مادری مرا به خاک و خون کشیده و آزادی را از هر نفس هموطنانم سلب کرده و به حق طبیعی و حقوق بشری هر انسان آزاده ای بویژ خواهران هم میهنم در ایران تعرض کرده!...، شعر عاشقانه ای می سرود!...

و اینکه چگونه حکومت فاشیسم مذهبی ایران که خود حکومتی نامشروع در نظر مردم ایرانست به خود اجازه می دهد در مسائل مربوط به کشورهای همسایه ایران دخالت کرده و سبب ایجاد بحران های سیاسی برای ایران شود؟...

آیا بهتر نیست به جای صرف هزینه های سرسام آور برای اجلاسی به نام بیداری اسلامی و دعوت زنان و مردانی از کشورهای بیگانه، حجاب را به صورت انتخابی و نه اجباری در ایران درآورده و حضور گشت های ارشاد را ممنوع کنید تا تنفر اسلامی و دین گریزی را در ایران گسترش ندهید؟!...

و یا اینکه به تهیه مایحتاج اولیه مردم منجمله مرغ و نان و گوشت و...، با قیمتی مناسب و نه سرسام آور بپردازید و صعود باورنکردنی قیمت دلار را کنترل کنید تا اینکه به فتنه انگیزی در کشورهای همسایه و تظاهر به مدیریت جهان بپردازید...شمایی که حتی به شرکت کنندگان مجالس اسلامتان چادری اجباری می پوشانید!...

شرم بر شما و آئین دروغ و تظاهر و فتنه گری شما باد...شما که دیکتاتورهای پست و حقیری هستید در بدنام ترین حکومت فاشیسم مذهبی در تاریخ سرزمین کشور بزرگ ایران!...شرم بر شما باد!.



(نویسنده و محقق: شکوه بختیاری)


منابع:

http://www.salamtabriz.com/latest-news/item/1127


http://badkube.com/index.php/news/1391-01-21-15-17-34/742-1391-04-27-09-13-09.html

  
http://www.arannews.ir/fa/news/27721.aspx
 

http://www.arannews.ir/fa/news/32320.aspx

http://www.badkubeh.com/main/index.php?option=com_content&view=article&id=351:1391-04-28-07-21-36&catid=46:khalilan&Itemid=124


http://badkube.com/index.php/news/1391-01-21-15-16-31/737-1391-04-26-13-28-41.html

 
http://www.urmia-khabar.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1877&lang=fa
 
http://iranbidar.blogfa.com/category/16

http://www.parsispress.com/NewsDetails.aspx?News=2437330
  

هیچ نظری موجود نیست: