۱۳۹۰ مهر ۲۱, پنجشنبه

دعای قبل از خواب یک برادر عقیدتی که در سایت تابناک محسن رضایی مزدور مشغول به کار است:/یا امام نقی این احمقی نژاد را شفا بده!

دعای قبل از خواب یک برادر عقیدتی که در سایت تابناک محسن رضایی مشغول به کار است:/یا امام نقی این احمقی نژاد را شفا بده!

یا چاه جمکران این لوله کشی فاضلاب تهران را درست کن!

یا چاه جمکران این تخم مرغی را که از زیر مرغ ها میاد بیرون چرا باید انقدر گران باشه؟

یا چاه جمکران قیمت این گوشت و میوه را سبزی و ... را درست کن، سیب زمینی را بگذار به عهده احمقی نژاد...

یا چاه جمکران آن دست چلاق آقا خامنه ای را شفا بدهد...نمی دانم چرا با اینکه انقدر با شما ملاقات دارند خودشان شفا نگرفتند؟!!!...

یا چاه جمکران این رحیم مشایی را نفله کن یا ماموریتش برای خودم بفرست که هر عضو اضافه ای را که خودم سلاح می دانم ازش قطع کنم که انقدر عمل جراحی زیبایی نکند...

یا چاه جمکران این مشایی را از چشم احمقی نژاد بنداز و بینشان جدایی بنداز

یا چاه جمکران مگه من چی ام از مداحی و روزه خوانی این محمد رویانیان کمتر بود که او باید رئیس پرسپولیس بشه و من نه؟

یا چاه جمکران مگه من چی ام از برادرهای روانی لاریجانی کمتر بود که آنها باید همه کار باشند و من هیچکاره؟...قیافه خودم از همشون منگول تر می زند، تازه من که متولد ایران بودم نه عراق؟...

یا چاه جمکران من چی ام از وزیر نفت کمتر بود که آن باید وزیر بشه و بگه: من بچگی هایم پیت نفت می فروختم؟...مگه من کم پیت نفت فروختم، آدم فروختم، شرف و ناموس فروختم...

یا چاه جمکران دیگه به جای اساسی بحث رسیدیم...این قول حوریا و غلیان های آن دنیا یادت نره...فعلا یک چند تا از صیغه های رد و بدل بین بسیج و سپاه برایم بفرست تا بعد...ولی قول آن دنیا یادت نره...

یا چاه جمکران تمام این عمل هایی زیبایی که احمقی نژاد روی صورتش داشته برای من، مقدر بفرما...

یا چاه جمکران اختلاس های میلیون دلاری، برای من، مقدر بفرما...

دیگه عرض دیگه ای ندارم غیر از این که یا امام نهم یا ده(امام نقی)...این احمقی نژاد را شفا، بفرما...

آمین....

هیچ نظری موجود نیست: