۱۳۹۰ مهر ۱۸, دوشنبه

اگر من مردم سر قبرم به جای عربی بلغور کردن این آهنگ را بگذارید... لطفا...
















در راستای برنامه های آینده جمهوری اسلامی

و اینکه چند وقتی خیلی مریض بودم ، وصیتنامه من بدین شرح است:

اگر من مردم سر قبرم به جای عربی بلغور کردن این آهنگ را بگذارید... لطفا...

اگر کسی گفت الله و اکبر از مجلس بندازینش بیرون...

از مرده شورخانه عکس و ویدئو نگردید که روی فیس بوک و یوتیوب اشتراک کنید

اگر یک آخوند توی مجلس ترحیم ببینم تا عمر دارید دست از سرتان بر نمی دارم و روح آزاری برایتان راه می اندازم...گفته باشم...

گریه کردید...نکردید ها...

اگر من را بردید مسجد دیگه تا عمر دارید به خوابتان هم نمیام هر وقت هم بیام زهره ترکتان می کنم

روضه خواندید...نخواندید!...

قبرم را هم به شکل نقشه ایران سفارش بدهید...لطفا!

یک ویدئو از آقای مصدق و استاد بهرام مشیری و فریدون فرخزاد و فروغ فرخزاد و شاهین نجفی برای یاد بود مراسم بگذارید...لطفا!

اگر تمام این مسائل را رعایت کردید...ممنون و گرنه، لطفا برای مراسم من نیا بگذار حداقل توی گور راحت باشم...

ا ا ا یادم رفت بگم،

اگر کسی شروع به نماز خواند کرد با جانماز در حال نماز خواندن ببرینش بیرون توی هوای آزاد که بادی

به مغزش بخورد و همانجا ولش کنید برگردید سر مراسم ...من منتظرتان هستم...

هیچ نظری موجود نیست: