۱۳۹۰ مهر ۱۸, دوشنبه

غصه نخور همه چی درست میشه خدا خودش رژیم فاسد را سرنگون می کند و صبح زود هم دو تا نان بربری با پیک موتوری برایت میفرسته در خانه


غصه نخور همه چی درست میشه خدا خودش رژیم فاسد را سرنگون می کند...

و صبح زود هم دو تا نان بربری با پیک موتوری برایت میفرسته در خانه...

یا اینکه امام زمان از توی چاه میاد بیرون...

غصه نخور فارسی وان  نگاه کن....

یا هر موقع تظاهرات است برو شمال جاده چالوس را ترافیک کن، سری را که درد نمی کنه چرا دستمال ببندی؟


 برو پولت را بریز تو جیب مکه و مدینه که حتی به زن ها اجازه رانندگی نمی دهند

یا حرم امام حسین توی عراق که خسارت ۸ سال جنگ را به ایران نداد

یا سوریه که با پول تو، مردمش را بیشتر بکشد یا حرم امام رضا مشهد که کلی خانه عفاف و صیغه های چند روزه برای راحتی سفرهایتان راه انداخته...

یک وقت نکنه بروی اطراف تهران یا بقیه شهرها توی محله های فقیر نشین این پول ها را خرج مردم بی پناه خودت بکنی ها...

نه برو زیارت...برو ولطفا حالا که انقدر زیارت رفتن را دوست داری همانجا بمان...

خدا خودش رژیم فاسد را سرنگون می کند...

من را هم که می بینی خارج از کشور بیکارم،  این نصفه شبی دارم اینها را می نویسم چون غیر از مرفه بودن و بی درد بودن کار

دیگه ای ندارم...، بی خیالم که تمام این کانال های فیلم های خارجی و از این آزادی و درس و کار و زندگی ام را میگذارم و ساعتها

روی اینترنت دنبال پیدا کردن و پخش خبرهای ایرانم،  کاری دیگه ای از من برنمیاد شاید اگر زیارتی می رفتم  یا  فارسی وان را

شبکه تلویزیونمان می توانست بگیرد مثل تو می شدم  من هم منتظر خدا می شدم که خودش رژیم فاسد را سرنگون کند

و صبح زود هم دو تا نان بربری با پیک موتوری بفرستد در خانه... 


۱ نظر:

علی گفت...

عالی بود، لذت بردم