۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

سلیطه خطاب کردن من و تهدید به سوزانده شدن در آتش الله به خاطر ساخت ویدئو های یوتیوبی















سلیطه خطاب کردن من و تهدید به سوزانده شدن در آتش الله به خاطر ساخت ویدئو های یوتیوبی

از طرف یک آخوند ۸۱ یا بسیجی  ساله قمی روی صفحه یکی از کانال های یوتیوبم

چند وقتی که تهدید هایشان از آدرس خانه ات  را می دانیم و بدبخت شدی و فحش های ناموسی تغییر کرده

 که معنی بسیجی اش حتما این است که انقدر بهت تجاوز می کنیم تا بمیری که F#$% youبه

    می سوزی همین شب در خانه ات هستیم  و  تیکه تیکه ات می کنیم و در آتیش جهنم الله

 این آقا که من را به سوزانده شدن در آتش الله تهدید میکند ۸۱ سالش هست همسن خامنه ای،

اهل قم است یعنی دست پرورده حجره های فیضیه قم احتمالا...

و در پروفایلش نوشته  طرفدار روسیه و چین و حزب الله و کره شمالی و طرفدار انقلاب های عربی و جمهوری اسلامی است...

یعنی در چند خط حامیان جمهوری اسلامی را معرفی کرده ?

آدم از این نابغه تر در بسیج قم یا حوزه علمیه قم نبود که برای تهدید من بفرستند ؟

در جواب ایشان همان آخرین حرف بانوی محترم ایرانی طاهره قرة العین را که پیش از اعدام شدنشان گفتند، تکرار می کنم که

:«می توانید به زودی، هر گاه که اراده کردید، مرا به قتل برسانید» 

اما جلوی پیشرفت و مبارزهٔ زنان برای آزادی را که روزگارش بزودی خواهد رسید، نمی‌توانید بگیرید.»  


در ضمن عکس خودم را گذاشتم که اشتباهی در خانه مردم نروید و مزاحم زن و بچه مردم نشوید...ببینم رویت کم می شود یا نه ؟


برای دیدن آدرس ایشان می توانید قسمت نظرهای یوتیوب این آدرس را ببینید

هیچ نظری موجود نیست: