۱۳۹۱ تیر ۲۵, یکشنبه

آغای احمدی مقدم حتی مرغ پخته هم از اراجیف شما خنده اش می گیرد!















آغای احمدی مقدم حتی مرغ پخته هم از اراجیف شما خنده اش می گیرد چون تنها شکم گنده شما و سرداران قلابی قاتل همرده شما و زنان صیغه ای گشت ارشاد و مردان متجاوز نیروی انتظامیتان است که بدآموزی دارند و باعث چاقوکشی می‌شود!

 آغای احمدی مقدم، کمتر مال مردم را حیف و میل کنید تا شکمتان چون زنان باکره صیغه ای گشت ارشادتان ۹ ماهه نشان ندهد و لباس نظامیتان چون پارچه ای که بالش های متعدد زیر آن پنهان کرده اید بر هیکل قناستان ننماید، صد افسوس که کشور من از بزرگانی چون فردوسی و اخوان ثالث و فروغ به فرومیگانی پست سرشتی چون تو رسیده است...

 بعد از ممنوعیت موی سر زنان و بدن زنان و حقوق زنان و آرنج مردان و کروات و هرگونه آزادی های شخصی چشممان به ممنوعیت دیدن هیکل مرغ پخته و یا احتمالا نپخته روشن؟!...

حقا که اگر تابانی برای شرم نداشته شما بود تا کنون جان به عزائیل داده بودید و افسوسا که رستم و آرش کمانگیر و کاوه آهنگر و زینب پاشا و بیبی مریم بختیاری و ...همه در زندانند!.

چندی پیش خبرگزاری مهر از قول یکی از مقامات نیروی انتظامی خود شما گزارش داد که ایران به نسبت جمعیت اولین مصرف‌کننده مواد مخدر دنیاست و شما بیشرمانه از کاهش سن اعتیاد در دنیا حرف می زنید؟!
 به جای نگرانی در مورد مواد مخدر در دنیا پخش مواد مخدر را بوسیله مافیای سپاه و ملاها و تولید شیشه که ساخت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در داناست را پایان دهید.

و اینکه ایران تنها کشور دارای روند کاهش جرم  است؟! و اینکه امنیت روانی  تامین کنید و همه امور نگران کننده که روز به روز نیز در حال افزایش است، کاهش یابد!!!، آیا سگان هار گشت ارشاد و شلاق و شکنجه و تجاوز در زندان و قوانین سنگسار و قطع دست و پا و حکم اعدام به دلیل شرب خمر و ترویج برده داری زنان به اسم چند همسری و روسپیگری شرعی به نام صیغه از همین برنامه های تامین امنیت روانی برای مردم ناشی می شود یا از تامین امنیت شرایط جنایت برای نیروهای روانی سایکوپات شما که  چون اختلاس گرانی شکنجه گر و قاتلان حرفه ای  به جان و مال و ناموس مردم افتادند...

به جای رسیدگی به شرکت های هرمی اختلاس گران میلیاردی نظام را دستگیر کنید تا دیگر از نشان دادن مرغ پخته در تلویزیون هراسان نباشید.

متذکر شدید که باتوم را کنار نمی گذارد و اعضاء فاسد بدن جامه ایران را اعدام می کنید؟...آیا هیچ عضوی در جامعه ایران فاسد تر و لایق تر برای اعدام شدن، غیر از خود و همکارانتان سراغ دارید، حکومت شما عضوی فاسد در نقشه جغرافیای جهان است و شما و دوستانتان در تمام کشورهای پیشرفته دنیا تحت تعقیب و تحریم پلیس بین الملل هستید.

آیا واقعا فکر می کنید تبلیغات علیه شما اثری نداشته و ندارد که اگر اینطور است جمله پلیس ایران یا گشت ارشاد ایران را به انگلیسی در اینترنت جستجو کنید و به سیل بی شمار جنایات علیه بشریت را که به نام شما در حافظه تاریخ ثبت شده و خواهد شد بنگرید.

شما لازم نیست نگران دائم الخمر بودن مردم باشید بلکه لطف کنید و مشروب های آلوده را در بازار پخش نکنید که باعث قتل عام مردم بی گناه شوید یا به دلیل شرب خمر به اعدام محکومشان کنید و یا از فاصله نزدیک به صورت نوجوان ۱۶ ساله به دلیل مشکوک بودن به مصرف الکل شلیک کنید!!!

...و بدانید و آگاه باشید که هنر و هنرمند واقعی ضد فاشیسم مذهبی و دیکتاتوری هستند و خواهد بود و خبرنگاران و نویسنگان و شاعران و هنرمندان آزاده هرگز از تهدیدهای شما نمی هراسند که نامی ماندگار و جاودان در تاریخ ایران و تلاش برای آزادی هموطنان... با تهدید و ارعاب و شکنجه مستبدان دیر آشنایی مکمل است...

 تنها موردی که در اراجیفتان درست بود این است که میزان ازدواج و موفقیت افراد بد پوشش کم است که کاملا درست است
چون زنانی که به اجبار برده لحاف پوش مردان نمی شوند زنانی آزاده اند که مردان مرد سالار هرزه حرمسرا خواه را که
برده داری مذهبی را چندهمسری بنامند و تجاوز را تمکین، برنخواهند تابید!...

 و درآخر... از اینکه شما را در هراس از شورش مردم محروم و گرسنه و پی بردن به عقوبت دهشتناک ظلم و ستم خود بر مردم
می بینم، بی نهایت خوشحالم!




هیچ نظری موجود نیست: