۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

توضیحی درباره یک عکس تاریخی!



















سرهنگ آنتونی جوزف درکسل بیدل، (پدر) کارشناس مبارزات تن به تن

متولد اکتبر ۱، ۱۸۷۴ ، ادوارد و امیلی درکسل بیدل، به یکی از قدیمی ترین خانواده پنسیلوانیا (ویلیام بیدل، جامعه از دوستان عضو، که لندن را به قصد آمریکا در سال ۱۶۸۱ترک کرد)،
  برادلی در سال ۱۸۹۵ با کوردیلیا رودل ازدواج کرد. بیدل فارغ التحصیل دانشگاه Heidleberg آلمان بود.
افسر سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده، بیدل به یک متخصص در مبارزه  نزدیک چهارم بود و نویسنده کتاب"انجام بده یا بمیر" که کتابچه راهنمای کاربر تکمیلی در مورد مبارزه رزمی تک نفری است، یک کتاب در مورد روش های مبارزه شامل مهارت های مبارزه با چاقو و مهارت مبارزه با دست خالی، وی آموزش هر دو سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا در دو جنگ جهانی و عوامل ویژه دفتر تحقیقات فدرالرا بر عهده داشت.









 

















او در فیلم مستند کوتاه آموزش سربازان در RKO که درباره تفنگداران دریایی امریکایی ساخته شد فیلم سربازان دریا ۱۹۳۹ حضور داشت.
 او نه فقط به عنوان یک متخصص در مبارزه شناخته  می شد، بلکه به عنوان یک مربی پیشگام  لشکرهای نیروی دریایی  ایالات متحده امریکا در آموزش سرنیزه و مبارزه تن به تن با دست خالی نیز محسوب می شد.
 او سبک خود را بر اساس شمشیربازی ابداع کرده بود، گرچه این روش آموزشی او، گاهی اوقات به عنوان روشی غیر واقعی برای مبارزه نظامی مورد انتقاد قرار گرفته بود.
 در سال ۱۹۱۷ و در سن ۴۱ سالگی به تفنگداران دریایی ملحق شد، او حتی مافوق خود را متقاعد کرد که   آموزش بوکس را به برنامه آموزشی نو آموزان استخدامی در لشگر تفنگداران دریایی اضافه کنند 





 



















در سال 1919 او به درجه مقام سرگردی ارتقا یافت، و در سال ۱۹۳۴ درجه سرهنگ دوم  را بدست آورد.
 معروفیت بیدل به این دلیل است که در سال ۱۹۴۳ در حالی که غیر مسلح بود در برابر بهت و حیرت شاگردانش در لشکر تفنگداران دریایی که  مجز به اسلحه با سرنیزه بودند، به آنها دستور داد که به مبارزه و تلاش برای کشتن او مبادرت کنند، و موفق شد همه آنها را خلع سلاح  کند، بدترین آسیب او را از این تاکتیک، بریدگی مچ دستش بود که او را به مدت دو ماه در بیمارستان بستری کرد.
 در Lansdowne، که درست خارج از پنسیلوانیا قرار دارد،  بیدل یک مرکز آموزش نظامی باز کرد، و ۴۰۰۰ مرد را آموزش داد. آموزش او شامل ساعت های طولانی از ورزشهای سبک بدون هیچ وسیله ورزشی و ژیمناستیک و تدریس مهارت های از قبیل کارد بزرگ و سنگین، شمشیر، خنجر، و مبارزه با سرنیزه، و همچنین استفاده از نارنجک دست و جودو است.
او همچنین دو سال در گارد ملی خدمت کرد.


(ترجمه: شکوه بختیاری )



http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Joseph_Drexel_Biddle,_Sr.



هیچ نظری موجود نیست: