۱۳۹۱ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

من گزارشگر سایت بازتاب بودم و تا حالا نمی دانستم؟!








 


سایت بازتاب مطالب ترجمه شده و گردآوری شده وبلاگ مرا منتشر کرده ولی اشاره ای به اسمم نکرده و تحقیق و ترجمه را به

اسم گزارشگر بازتاب ثبت کرده!...

لازم به ذکر است که من در گردآوری عکس های جعلی زلزله چین و طوفان دریایی سال ۲۰۰۸ به وبلاگ آقای

  Faraz Ahmed  گزارشگر پاکستانی برخوردم و ترجمه کوتاهی از وبلاگ ایشان داشتم چون به زبان انگلیسی نوشته شده بود و

می توانستم از هر دو زبان فارسی و انگلیسی در وبلاگم استفاده کنم و با مطالب خودم که خیلی از آنها مشترک بود، ادغام کردم و

در قسمت منابع هم به ذکر آدرس مطلب وبلاگشان پرداختم.


در ضمن تیتر خبرتان غلط است چون همه این عکس ها بوسیله بسیاری خبرگزاریهای مسلمانان عرب زبان و خبرگزاری های

جمهوری اسلامی پخش شده بود نه فقط توسط خبرگزاری های جمهوری اسلامی.



هیچ نظری موجود نیست: