۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۶, شنبه

اگر به خاطر چند عکس بی حجاب یا کلاس رقص دو مجتمع تفریحی در بوشهر تعطیل شده چرا با اینهمه جنایت حوزه علمیه ها هنوز تعطیل نشده؟














اگر به خاطر چند عکس بی حجاب یا کلاس رقص دو مجتمع تفریحی در بوشهر تعطیل شده

 چرا با اینهمه عکس و فتواهای ترویج قطع دست و سنگسار و شلاق و تجاوز به زندانیان

و ازدواج با دختر بچه ۹ ساله و دست زدن به بچه شیرخوار و برده داری زنان به اسم چند همسری  و ...حوزه علمیه ها تعطیل نشده؟

یا چرا در زندان ها را با اینهمه قتل و تجاوز بسته نشده چرا شما آخوندها هنوز آخوندید و به جنایاتتان رسیدگی نشده؟!... 

به شما چه مربوطه چه کسی می رقصد یا بی حجاب است مگه شما وکیل وصی مردم هستید؟

در کتابتان هم آمده : ((به ''زنان مؤمنه'' بگو دیدگان خویش فرو خوابانند و دامنهای خویش حفظ کنند و زیور خویش آشکار نکنند مگر آنچه پیدا است، سرپوشهای خویش بر گریبانها بزنند، زیور خویش آشکار نکنند ...))

نه به همه زنان ما زن هم مومنه شما نیستیم دینتان را هم قبول نداریم و به شما هم  بی حجاب با حجاب بودن ما ربطی ندارد!...

شما همان حوزه های علمیه تان را رفع و رجوع کنید که فیلم تجاوز به پسربچه های بسیجی چفیه به گردن بسته در توالت مسجد به بیرون درز نکنه...

تعطیلی دو مرکز تفریحی در بوشهر به دلیل ترویج بی‌حجابی

در یک پارک بادی که عملا ۴ نفر آموزش رقص می‌دادند و تعدادی از بدحجاب‌ها نیز همراهی می‌کردند، با حضور حجت الاسلام اسماعیل‌نیا امام جمعه موقت بوشهر و احضار مسئولان انتظامی، با این موضوع که باعث مروج بدحجابی بود برخورد قانونی صورت گرفت.

در پی انتشار تصاویر اقدامات خارج از عرف و شرع در برخی مراکز تفریحی استان بوشهر در ایام نوروز، با دو مرکز برخورد و فعالیت آن‌ها به حالت تعلیق درآمد.
در یک پارک بادی که عملا ۴ نفر آموزش رقص می‌دادند و تعدادی از بدحجاب‌ها نیز همراهی می‌کردند، با حضور حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه موقت بوشهر و احضار مسئولان انتظامی، با این موضوع که باعث مروج بدحجابی بود برخورد قانونی صورت گرفت.
همچنین یک منبع آگاه اعلام کرد: بعد از اطلاع سردار یگانه فرمانده انتظامی استان از وضعیت بسیار نامناسب پوشش خانم‌های استفاده کننده از جت اسکی در ساحل بوشهر و عدم توجه مسئولین مربوطه در این زمینه، این مجموعه تا اطلاع ثانوی و رفع این مشکل تعطیل خواهد بود.
در این ارتباط مسئولین مربوطه تأکید داشته‌اند که تفریح و استفاده از مواردی مانند جت اسکی یا پارک بادی فی نفسه امری غیرمعقول نمی‌باشد ولی زمانی که اینگونه مسائل باعث هنجار شکنی و ایجاد مسائل خلاف شرع گردد با آنان برخورد خواهد شد تا اصلاح گردند.
منبع: حجاب‌نیوز


هیچ نظری موجود نیست: