۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۰, شنبه

عکس تیم بازجویان و شکنجه گران دهه ۶۰















 عکس تیم بازجویان و شکنجه گران دهه ۶۰
 شریعتمداری، طالقانی، سلیمی نمین، کچویان، صفار هرندی

حسن رحیم پور ازغدی(حاج حسن) سفری به امریکای جنوبی کرده است. این " استاد برجسته ی حوزه ها و دانشگاه های کشور"(1) بازجو و شکنجه گربود، و کار تخصصی اش بازجویی و شکنجه ی توده ای ها در اوایل سال های شصت بود. حالا ایدئولوگ و مبلغ و منبری ِ اسلام و یار " قاسم سلیمانی" (2) فرمانده سپاه قدس نیز شده است. "حاج حسن" الان از متفکرین سپاه قدس است و یکی ازکارهای اش هم تمرکز روی شناخت وفعالیت ایرانی های خارج از کشور است. علاوه بر سخنرانی های مذهبی و سیاسی در خارج کشور کلاس های ایدئولوژیک و درس دین و سیاست می گذارد . پرونده نیروهای قدس در خارج از کشور را هم بررسی می کند. می خواهد زمینه را برای انزوا ی مخالفان در خارج از کشور و یا ترور ایرانی های مخالف را در موقعیت مناسب مهیا تر کند. محرم الحرام هم وقت و موقعیت خوبی ست برای سفرو تبلیغ . البته شیعه در امریکای جنوبی اگر داشته باشیم بسیار کم اند، آنچه هست - غیر از معدود پناهندگان و مهاجران کشورهای مسلمان - بقیه آدم های رژیم هستند.
رژیم حدود 42 هزار نیرو در بولیوی، ونزوئلا،برزیل،گواتمالا،نیکاراگوئه و اکوادور دارد. این ها خرد خرد به آنجا منتقل شدند. خط مستقیم تهران – کاراکاس که محمولات تجارتی و تسلیحاتی حمل می کند این افراد و خانواده های آن ها را به آنجا حمل کرده است. اکثر اینها شکنجه گران وبازجوها و زندانبان های شناخته شده و لو رفته هستند ، یا لباس شخصی هایی که در درگیری های خیابانی شناسایی شده اند. افرادی از بازنشستگان بسیج و سپاه و ثارالله و واحد های دیگر نیزهستند.مزدوران لبنانی و افغانی و سومالی و عراقی هم هستند که پاسپورت ایرانی دارند. بیشتر آنها در بولیوی اسکان داده شده اند.از لبنانی ها و عراقی ها و افغانی ها و سومالی ها برای سرکوب و ترور استفاده می شد، و می شود، مخصوصا" از سومالی ها، چون آدم های قلچماق و قوی و متعصبی هستند. این ها کسانی هستند که با صورت های پوشیده اراذل و اوباش را کتک می زدند و یا در درگیری های خیابانی به جان مردم می افتادند. مجموعه ای که در امریکای جنوبی هستند کار اطلاعاتی و امنیتی و تبلیغاتی در رابطه با ایرانیان خارج از کشور می کنند و روزگاری هم کار عملیاتی خواهند کرد.
در بولیوی ما مسجد امام علی داریم ، در ونزوئلا حسینیه امام علی و در برزیل و سایر کشورها هم از این نوع محل ها داریم . نیروهایی که آنجا هستند با خانواده های شان ظاهرا" کار ساختمانی و جاده سازی و کار های عمرانی هم می کنند، آدم های متخصص هم توی آن ها هستند. محل های تجمع علنی آن ها مساجد و حسینیه هایی هست که از پول ملت ایران ساخته یا اجاره شده اند.
سپاه قدس یکی از مراکز فرماندهی اش را به بولیوی و ونزوئلا منتقل کرده است، در اروپا و نقاط دیگر جهان هم مراکزی دارد اما تمرکز را توی امریکا جنوبی گذشته اند. در گواتمالا نیروها بیشتر آموزش شکنجه می بینند. گواتمالا در تعلیم شکنجه یکی از بهترین ها در جهان است . آموزش شکنجه از راه های در آمد این کشور است. اصلن دانشگاهی برای تعلیم شکنجه دارند! ممکن است برخی آموزش های آن ها مدرن نباشد اما کارائی دارد...
 

هیچ نظری موجود نیست: