۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۵, جمعه

این لیم بازی های احمدی نژاد و خندیدن و دست هم را گرفتن و بغل کردن و بوس کردن همه را باور نکن...اسناد ویکی لیکس را ببین...


انتشار اسناد ویکی لیکس در "انتخاب" (5) /
متن گفت و گوی کوتاه احمدی نژاد و پادشاه عربستان؛
احمدی نژاد: اقای ملک عبدالله! به ایران بیایید/ عبدالله: نمی آیم/ احمدی نژاد: پس من می آیم/ عبدالله: شما هم مثل همه مسلمانان بیایید!

ملک عبدالله گفته است: به نظرم ایرانیان ادم های خوبی نیستند . آنان همواره در حال دروغ گفتن در مورد مقاصدشان هستند!

ایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در یک سند منتشر شده توسط ویکی لیکس، اوج غرور، استبداد ، پادشاه عربستان نشان داده می شود. در این سند، فاش شده که ملک عبدالله ضد ایرانی، همواره در حال فشار به چین و روسیه برای فشار به ایران است!

به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب" Entekhab.IR، در این سند ویکی لیکس، پادشاه عربستان به متن گفت و گوی کوتاه خود با رییس جمهور ایران اشاره ای داشته است که البته، ملک عبدالله اشاره ی کاملی پاسخ های احمدی نژاد نکرده و فقط، سخنان توهین آمیز خود در این مکالمه را بیان کرده است.

در این سند که در روز 11 دسامبر سال 2007 تنظیم شده ، آمده است: در روز هفتم دسامبر، سفیر امریکا در عربستان "فراکر و POL/C" با ملک عبدالله در مزرعه ی "الجندریه" او دیدار کردند تا با او در مورد سفیر برنامه ریزی شده ی بوش به عربستان سعودی در ماه ژانویه صحبت کنند.

در طی جلسه، ملک عبدالله به سفیر گفت که در حاشیه نشست شورای همکاری خلیج فارس در دوحه، رئیس جمهور ایران از من دعوت کرد که به ایران بیایم.



به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب"، در این سند آمده است: ملک عبدالله در پاسخ به او سریعا گفته بود که نمی تواند بیاید. در واکنش به "نه" پادشاه عربستان، احمدی نژاد گفته که او قصد دارد برای حج به عربستان بیاید.

ملک عبدالله در ادامه به احمدی نژاد گفته است: عربستان به ورود همه ی مسلمانان خوش آمد می گوید!

پادشان عربستان در این جلسه در مورد ارزیابی سازمان اطلاعاتی امریکا در مورد ایران گفت: این گزارش نظر من را در مورد مقاصد واقعی ایرانیان در برنامه هسته ای تغییر نداده است.

وی گفت: ایرانیان ادم های خوبی نیستند. معقتدم که ایرانیان در تمام این زمان در حال دروغ گویی در مورد مقاصد هسته ای شان بوده اند!

از او پرسیده شد که چرا ایرانیان باید به تحریم ها تن بدهد و اجازه ی بازرسی کامل را ندهند، اگر چیزی برای پنهان کردن ندارند.

وی در پاسخ به سفیر گفت: معقدم که ان ای ای منافع روسیه و چین را در تحریم بیشتر بر روی ایران تضعیف می کند.

به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب"، ملک عبدالله در ادامه موافقت کرد که از چین و روسیه بخواهد که فشارشان را بر روی ایران حفظ کنند
.

هیچ نظری موجود نیست: