۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

اصلاح طلبان را بهتر بشناسید معصومه ابتکار از حمله به سفارت امریکا تا اصلاح طلبی!!!





































اصلاح طلبان را بهتر بشناسید:(( معصومه ابتکار، از تسخیر سفارت امریکا پشیمان نیستم!!!))


معصومه ابتکار از حمله به سفارت امریکا و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ایران در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی و اصلاح طلبی و مقام یکی از هفت «قهرمان زمین» در سازمان ملل تا دزدی مقاله علمی


لطفا دوباره پشت سراصلاح طلب ها راه نیفتید، به اصلاح طلب ها اعتماد نکنید منظورم افرادی است که هنوز عقیده دارند در سایه همین نظام رژیم درست شدنی است... سابقه کاری بیشترشان وحشتناک و تاریک است اول ببینید کی هستند و از کجا آمده اند چند بار با طناب پوسیده آدم هایی مثل خاتمی باید به ته چاه بیفتید؟!







































حبیب الله بيطرف و معصومه ابتکار، تسخير سفارت آمريکا آبان ۵۸


 نیلوفر ابتکار معروف به معصومه ابتکار (زادهٔ ۱۳۳۹خ / ۱۹۶۰م در تهران) فعال سیاسی، روزنامه‌نگار، مؤلف و مترجم ایرانی و عضو فعلی شورای شهر تهران است.
ابتکار نخستین زن ایرانی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ وارد هیئت دولت شده‌است. او بیشتر به‌خاطر نقش خود در تصرف سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و ۸ سال ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ایران در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی معروف است.
معصومه ابتکار به همراه والدین خود شش سال در شهرهای فیلادلفیا و ماساچوست در آمریکا اقامت داشت. پدرش دانش آموخته دانشگاه پنسیلوانیا است. او تحصیلاتش را در ایران در مدرسه بین‌المللی ایران زمین ادامه داد و در سال ۱۳۵۶ وارد دانشگاه پلی تکنیک در رشته مهندسی پتروشیمی شد. اما در سال ۶۰ تغییر رشته داد و لیسانس خود را از دانشگاه شهید بهشتی در تکنولوژی پزشکی، فوق‌لیسانس و دکترا را در رشته ایمنی‌شناسی (ایمونولوژی) از دانشگاه تربیت مدرس گرفت. بعداً عضو هیئت علمی همین دانشگاه شد.
معصومه ابتکار از دانشجویانی بود که سفارت آمریکا در ایران را در بحران گروگان‌گیری در سفارت آمریکا مشارکت داشت و در سفارتخانه به «سیستر مری» یا «خواهر مری» معروف شد، او به دلیل تسلط به زبان انگلیسی به عنوان سخنگوی گروگانگیران معرفی شد.
ابتکار در شورای سردبیری روزنامه کیهان انگلیسی به فعالیت مطبوعاتی پرداخت و سپس امتیاز فصلنامه فرزانه را گرفت و به انتشار آن پرداخت. او طی سال‌های ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۵ به تشکیل موسسه مطالعات وتحقیقات مسایل زنان اقدام کرد. ابتکار در آستانه برگزاری چهارمین کنفرانس جهانی زن(پکن - ۱۹۹۵)مسئولیت دفتر هماهنگی سازمان‌های غیردولتی زنان و نیز نایب رییس کمیته ملی این کنفرانس را عهده دار شد. او در سال ۱۳۷۵ با تشکیل شبکه سازمان‌های غیردولتی زنان در ایران به عنوان رییس این شبکه انتخاب شد.
ابتکار بعدها به عضویت کابینه سید محمد خاتمی، معاونت ریاست جمهوری و ریاست سازمان محیط زیست ایران درآمد. و نخستین زنی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ در کابینه ایران بوده است.


ساعاتی پس از تسخیر کامل سفارت امریکا در عصر روز ۱۳ آبان چند دانشجوی جوان در یکی از اتاق‌های سفارت مقابل خبرنگاران نشستند و پس از آن‌که تعدادی از سلاح‌های امریکایی را به آنها نشان دادند به قرائت بیانیه اول و دوم تسخیرکنندگان پرداختند. این دانشجویان وقتی در برابر این سؤال قرار گرفتند که نام شما چیست؟ پاسخ دادند: دانشجویان پیرو خط امام و این گونه بود که در تمام نشست‌های خبری، سخنرانی‌ها و اعلام مواضع تلویزیونی نامی از این دانشجویان به میان نمی‌آمد و آنها با عنوان «یکی از دانشجویان خط امام» معرفی می‌شدند...حتی معصومه ابتکار مترجم و سخنگوی انگلیسی زبان نیز در گفت‌ وگو با رسانه‌های غربی خود را «مری» معرفی می‌کرد و این گونه به «خواهر مری» معروف شد.
محمدرضا خاتمی، محسن امین‌زاده، نعیمی‌پور و معصومه ابتکار در واحد روابط‌ عمومی بودند که مهندس احمد حسینی بر کار آنها نظارت می‌کرد.

http://revolution.shirazu.ac.ir/?p=3482


http://www.newsecularism.com/2010/11/08.Monday/110810.Masumeh-Ebtekar-We-are-not-repenting.htm

تروریست دیروز،اصلاح طلب امروز

معصومه ابتکار ملقب به خواهر مری - مترجم گروه تسخیر کننده سفارت آمریکا در تهران

 http://forum.iranproud.com/showthread.php?300729-%E2%80%AB%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%8C%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D8%B7%D9%84%D8%A8-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2















دانشجویان پیرو خط امام در سفارت آمریکا

http://tarikhirani.ir/Modules/files/Phtml/files.PrintVersion.Html.php?Lang=fa&TypeId=38&filesId=370

  دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سفارت آمریکا پس از تسخیر (از راست: ملیحه نیشابوری، الهه باطنی، معصومه ابتکار)


















http://www.youtube.com/watch?v=HGLyk3w1xSw




















آقایی که پای آن خانم را گرفته حبیب الله بيطرف است ولی اینکه ان خانمه کیه
ان بالا را به عهده نظر شما می گذارم...چشم و ابرویش خیلی آشناست...

















 «خواهر مری»، سخنگوی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در ماجرای تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که آن موقع فقط ۱۹ سال داشت‌‌، همان معصومه ابتکاری است که می‌شناسیم؛ معاون رییسجمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دوران اصلاحات، استاد ایمونولوژی دانشگاه تربیت مدرس و عضو شورای شهر تهران در حال حاضر. 
ابتکار در طول ۳۲ سال گذشته با وجود مسئولیت‌های مختلفی که برعهده داشته اما گویی همچنان سخنگوی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام باقی مانده است. از همه بیشتر راجع به آن روز‌ها و تسخیر سفارت حرف می‌زند و به نمایندگی از غائبین از کاری که کرده‌اند دفاع می‌کند و تند‌ترین انتقادات را هم با آرامش پاسخ می‌دهد. او تنها کتاب انگلیسی درباره تسخیر سفارت آمریکا از زبان ایرانیان را برای مخاطبین غیرفارسی زبان نوشت تا از این ماجرا صدایی هم از ایرانیان شنیده شود.
ابتکار همزمان با سالروز تسخیر سفارت آمریکا در نشستی در پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی حاضر شد تا بار دیگر به مرور وقایع آن روز بپردازد...

http://tarikhirani.ir/Modules/files/Phtml/files.PrintVersion.Html.php?Lang=fa&TypeId=38&filesId=370 








 

 

 

 

 

 

 

 

 

کسب عنوان قهرمان زمین ملل متحد

 سازمان ملل متحد وی را به دلیل تلاش‌هایش در سازمان حفاظت از محیط زیست ایران به عنوان یکی از هفت «قهرمان زمین» در سال ۲۰۰۶ مورد تقدیر قرار داد!

http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1057532

(چطور فردی که مقاله علمی می دزد لیاقت برنده شدن این جایزه را می تواند داشته باشه...می شه حدس زد که حق آدم های دیگه ای در این مورد در ایران ضایع شده که هیچوقت خبرش به روزنامه ها نرسیده... )


  دستبرد فکری خانم ابتکار (دزدی مقاله علمی)

مقاله علمی چاپ شده توسط خانم ابتکار در مجله Iran Journal Allergy Asthma Immunol توسط محققین پروژه کشف دستبرد علمی دژاووی دانشگاه تکزاس آمریکا با این اتهام که ۸۵٪ آن مشابه مقالات دیگر علمی است یک مقاله تقلیدی شناخته شد

ابتکار طی نامه‌ای خطاب به محققین پروژه دژاوو از خود در برابر اتهامات وارده دفاع نمود: «آن طور که قبلا در پاسخ به دو ژورنال و مولفین اعلام کردم دو یا سه پاراگراف و یک جدول از مقاله رایدل بدون ذکر منابع درج شده که این یک اشتباه بوده و از بابت آن عذرخواهی کردم؛ با ذکر این نکته که آن زمان با یک دانشجو کار می‌کردم و نمی‌دانستم برخی از بخش‌های متن را به طور مستقیم استفاده کرده‌است [ابتکار تنها نویسنده مقاله‌است]... این مقاله مروری بوده و با همکاری یک دانشجو انجام شد. قبلا چندین سمینار درباره این موضوع داشتم و ژورنال از من دعوت کرد مقاله‌ای مروری در این باره ارایه دهم. شما مدعی شده‌اید که این مقاله یک کار تقلیدی است. آیا مطالعه مروری قبل از مقاله من در خصوص آلودگی هوا و تغییرات الگوهای سایتوکاینی منتشر شده است؟ آیا این ایده برای مقاله مروری جدید بوده و یا براساس ادعای شما تقلیدی به حساب می‌آید؟ جناب دکتر گارنر، کار شما برای من آگاه کننده بود و من به خاطر کوتاهی عذرخواهی کرده‌ام و پس از این در تهیه مطالب علمی دقت بیشتری خواهم کرد و از شما نیز ممنونم؛ ولی با توجّه به موارد بالا آیا فکر نمی‌کنید قضاوتی ارزشی را در مورد من انجام دادید، بدون اینکه فرصت پاسخ و دفاع به من داده باشید و ادعاهای خود را روی اینترنت برای طیف وسیعی از ببیندگان گذاشتید در حالی که امکان پاسخ گویی من نبوده است؟»
نشریه نیچر در یکی از شماره‌های بعدی خود گزارشی از بازتاب این حادثه در ایران به چاپ رساند که در آن یکی از نویسندگان مقاله اصلی اعلام کرده‌است از توضیحات ابتکار قانع نشده‌است و گفته‌است: «مقاله کپی واقعی از کارهای دیگران است و حتی غلط‌های نگارشی نیز کپی شده‌است.» محمداسلامی سردبیر این ژورنال ایرانی در مصاحبه با نیچر اعلام کرد مقاله مذکور پس فرستاده خواهد شد و همچنین در سرمقاله‌ای بر سیاستش در برابر کپی برداری تاکید خواهد کرد. وبگاه رجانیوز ادعا کرده‌است که وی با اعتراف به دزدی علمی خود در نشستی در دانشگاه شیراز گفت: «من عذر می‌خواهم، انسان جایز الخطاست.»




 "معصومه ابتکار" در جعل
کپي برداري يا به اصطلاح جعل علمي اتفاقي است که در موارد متعددي مشاهده شده به طوري که هزاران شباهت بين مقالات چاپ شده در نشريات باعث تعجب وتاسف صاحبان اصلي مقالات گرديده است.جالب توجه آنکه طبق اعلام پايگاهDeja vu يکي از موارد جعل علمي سال 2006 توسط معصومه ابتکارصورت گرفته است.
به گزارش رجانيوز به نقل از ايرنا، براساس افشاگري پايگاه اطلاعاتي Deja vu مقاله منتشر شده توسط "مارک ريدل" (Marc Riedl) و ديويد ديازسانچز (David Diaz-Sanchez) تحت عنوان "بيولوژي تاثيرات اگزوز ديزل بر عملکرد تنفسي" که در فوريه 2005 در مجله "Allergy Clin Immunol" آمريکا به چاپ رسيده بود عينا در تاريخ ژوئن 2006 با نام خانم معصومه ابتکار، معاون رييس جمهور در دولت خاتمي، تحت عنوان تنگي نفس ناشي از آلودگي هوا و تغييرات در الگوهاي سيتوکين در مجله ايراني Allergy Asthmu Immunol به چاپ رسيده است!
در ضميمه اين گزارش شباهت موجود در دو متن را در بخش خلاصه مقاله به شرح ذيل مشخص کرده است:

Biology of diesel exhaust effects on respiratory function
Riedl, Marc;Diaz-Sanchez, David
In recent decades, clinicians and scientists have witnessed a significant increase in the prevalence of allergic rhinitis and asthma. The factors underlying this phenomenon are clearly complex; however, this rapid increase in the burden of atopic disease has undeniably occurred in parallel with rapid industrialization and urbanization in many parts of the world. Consequently, more people are exposed to air pollutants than at any point in human history. Worldwide, increases in allergic respiratory disease have mainly been observed in urban communities. Epidemiologic and clinical investigations have suggested a strong link between particulate air pollution and detrimental health effects, including cardiopulmonary morbidity and mortality. The purpose of this review is to provide an evidence-based summary of the health effects of air pollutants on asthma, focusing on diesel exhaust particles (DEPs) as a model particulate air pollutant. An overview of observational and experimental studies linking DEPs and asthma will be provided, followed by consideration of the mechanisms underlying DEP-induced inflammation and a brief discussion of future research and clinical directions
J Allergy Clin Immunol; (Feb-2005)
Medline : 15696072 ; Deja vu: 18765
Air pollution induced asthma and alterations in cytokine patterns
Ebtekar, Massoumeh
In recent decades, clinicians and scientists have witnessed a significant increase in the prevalence of allergic rhinitis and asthma. The factors underlying this phenomenon are clearly complex; however, this rapid increase in the burden of atopic disease has occurred in parallel with rapid industrialization and urbanization in many parts of the world. Consequently, more people are exposed to air pollutants than at any point in human history. Worldwide increases in allergic respiratory disease have mainly been observed in urban communities. Epidemiologic and clinical investigations have suggested a strong link between particulate air pollution and detrimental health effects, including cardiopulmonary morbidity and mortality. The purpose of this review is to provide an evidence-based summary of the effects of air pollutants on asthma, focusing on particulate matter PMs, diesel exhaust particles (DEPs), and ozone as major air pollutants. An overview of observational and experimental studies linking these pollutants with asthma will be provided, followed by consideration of the mechanisms underlying pollutant induced immune response and inflammation. The cytokine response will be viewed in depth and a brief discussion of future research and clinical directions is provided
Iran J Allergy Asthma Immunol; (Jun-2006)
Medline : 17237576
متن گزارش کامل جعل مقاله علمي توسط معصومه ابتکار معاون رييس جمهور در دولت اصلاحات در آدرس اينترنتي زير موجود است:
گفتني است براي مقابله با جعل مقالات علمي،مرکز پزشکي دانشگاه تگزاس در دالاس با استفاده از نرم افزار متن ياب eTBLAST سايتي را راه اندازي کرده است به نام Deja vu به معني آشناپنداري. اين پايگاه اطلاعاتي که به طور مرتب به روز مي شود اينک حاوي 75000 خلاصه مقاله با شباهت هاي زياد از کشورهاي مختلف است. تيم مسوول مچ گيري اين دانشگاه تاکنون دهها مقاله که عينا کپي برداري و در نشريات ديگر چاپ شده را پيدا کرده است.





http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B9%D8%B5%D9%88%D9%85%D9%87_%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D8%B1














 معصومه ابتکار در ۱۳ آبان ۱۳۸۸ درباره عمل تروریستی تسخیر سفارت امریکا گفت:

((هيچ وقت پشيمان نبوده ام.حالا هم نيستم و ان شاءالله پشيمان نخواهم شد!.))


http://www.sedaghatnews.ir/Pages/News-5846.html




البته من جمهوری خواهم ولی دیدن این ویدئو که خلاصه همین صفحه و یکی از منابع است هم هست خالی از لطف نیست:




















گردآورنده: شکوه بختیاری


۱ نظر:

mehr گفت...

درود بر نوسینده و ننگ بر آن ریاکاران و پلیدانی که برای رسیدن به منافع شخصی کشوری و ملتی را زنده زنده کشتند و می کشند