۱۳۹۱ مرداد ۲۴, سه‌شنبه

زیباترین خاطره های زندگی ام، امروزه در ایران ممنوع است!


 
















من بزرگ شده انقلاب اسلامی هستم و نه جمهوری که جمهوری از ابتدا با وجود ولایت فقیه در آن نقض شد،
زیباترین خاطره هایی که در تمام عمرم از زندگی دارم، خاطره بازی های کودکانه در مهد کودک بدون تفکیک دختر و پسر بود که برای اولین بار و آخرین بار در ایران، توانستم به عنوان یک موجود برابر با جنس مخالف دوست باشم و همکاری و همفکری داشته باشم!...
و مهمترین و ارزشمند ترین خاطره ام در زندگی که تا امروز قلبم را گرم نگه می دارد!؛ دوچرخه سواری با یک دوچرخه خیلی ارزان و قراضه بود که لذتش تا امروز در نظر من از گرانترین ماشین های دنیا ارزشمندتر است!...، هنوز گاهی چشم هایم را می بندم تا لذت باد خنکی که به گیسوانم می خورد را احساس کنم...و سرعت و رهایی در چمنزارها و کوچه پسکوچه ها را...

چیزی که بعد ها متوجه شدم این بود که آن لذت بی پایان؛ آزادی و حق انتخاب نام داشت!



هیچ نظری موجود نیست: